حجت حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هدف من کیفیت است نه کمیت

در این چند سال ٬ سعی داشتم در فعالیت های کارگردانی و بازیگری ام به بالاترین حد کیفیت برسم.

حجتهدف من کیفیت است نه کمیت حسینی کارگردان و دراماتورژ نمایش «ویتسک» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص سابقه فعالیت های خود در عرصه تئاتر گفت: من از سال ۸۸ فعالیت حرفه ای ام را در تئاتر با انتخاب درس نمایش برای ادامه تحصیل در هنرستان هنرهای زیبا شروع کردم و درحال حاضر دانشجوی کارشناسی کارگردانی دانشگاه پردیس هستم. در این چند سال، در فعالیت های کارگردانی و بازیگری ام، سعی کردم به بالاترین حد کیفیت برسم و کمیت اصلا برایم مهم نبوده است.

وی همچنین درخصوص محوریت و موضوع نمایش اظهار داشت: این نمایش داستان سربازی فقیر و ساده است که زیر فشار و سختی زندگی کمر خم می کند و دست به کشتن عشق خود می زند.چیزی که در این نمایش مهم است، تاثیر دیگران بر زندگی فرد است.

وی در خصوص سبک و شیوه اجرایی نمایش تصریح کرد: این نمایش در سبک اکسپرسیونیسم و سوررئال اجرا می شود.ما سعی کردیم از تمام متریال هایی که تئاتر  در خودش گنجانده بود استفاده کنیم. می توان گفت نمایش«ویتسک» اجرایی تلفیقی از تصاویر و فرم با ریتم و ترکیب بندی های بجا است.

حسینی پیرامون اعضای گروه نمایش خود اظهار داشت: تمام اعضای این نمایش دانشجو هستند، اما کار به طور کامل حرفه ای انجام شده است و اصلا در قالب کار دانشجویی نمی گنجد. خوشبختانه از بازیگرانم راضی هستم.

وی درباره استقبال مخاطبان از این نمایش اظهار داشت: استقبال تماشاگران تا به الان راضی کننده بوده است و بازخوردهایی که بعد از نمایش گرفتم، برایم خوشحال کننده بوده است. با وجود اینکه ما سه اجرایی هستیم و نمی توانیم تمام صحنه را در یک سالن اجرا کنیم، ولی بازهم من از اجرا راضی هستم.

حسینی در ادامه در خصوص حضور هنرمندان و منتقدان افزود: هنرمندان پیشکسوت و منتقدانی که تا به اینجا مهمان ما بوده اند، اکثرا نقد های مثبت داشته اند اما باید دانست، از همه کارها نقد منفی هم می شود و نباید آن را نادیده گرفت.

حجت حسینی در پایان گفت: ما نیاز به اعتماد مخاطبان داریم. این روزها نمایش های زیادی بر صحنه اجرا می شود که تماشاچی وقتی از صندلی بلند می شود می گوید «که چی»! و جوابی هم پیدا نمی کند. من فکر می کنم گروه و اجرای ما توانسته است، پاسخی برای این سوال باشد. تماشاچی حق دیدن بهترین ها را دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.