کامیابی نیا:قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل می کنیم/داور بازی در چند صحنه اخطار نداد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:نخستین بازی نیم فصل دوم با اقتدار پشت سر گذاشتیم تا قهرمانی خود را زودتر از پایان فصل مسجل کنیم.

کامیابی نیا: قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل می کنیم / داور بازی در چند صحنه اخطار نداد به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کمال کامیابی نیا درباره برد پرسپولیس مقابل سایپا اظهار کرد: اتفاقات زیادی در بازی امروز رخ داد و در نهایت توانستیم هر سه امتیاز را بگیریم.ما نخستین بازی نیم فصل دوم را با اقتدار پشت سر گذاشتیم تا در 4-3 هفته پایانی  بتوانیم قهرمانی خود را مسجل کنیم و هواداران خیلی زود بتوانند جشن قهرمانی بگیرند. 

وی درباره اینکه داور بازی به پرسپولیسی ها زیاد کارت نشان داد، بیان کرد: در صحنه‌ای که منجر به اخطار شد خطا آنقدر جدی نبود که داور بخواهد کارت زرد بدهد. برخورد بسیار ساده‌ای بود و اگر هم خطایی اتفاق افتاد اخطار نداشت. داوران باید بهتر تصمیم بگیرند و درست نیست برای این نوع خطاها اخطار بدهند و بازیکن را با کارت زرد روبرو کنند.

هافبک پرسپولیس در پایان درباره اینکه بعد از هر مسابقه چشم یا چانه‌اش ضربه خورده است، خاطر نشان کرد: این موضوع به علت شرایط پستی است که در آن به میدان می‌روم. در همان صحنه بازیکن سایپا به دهان من زد و دچار خونریزی شد اما نمی‌دانم چرا داور از برخی صحنه‌ها به راحتی عبور می کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار