عامل حملات تروریستی پاریس: پشیمان نیستم!

صلاح عبدالسلام طی یک نامه از زندانی شدن خود ابراز پشیمانی نکرد.

عامل حملات تروریستی پاریس: پشیمان نیستم!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، صلاح عبدالسلام، عامل حملات تروریستی نوامبر 2015 پاریس از زندان نامه ای به یک زن ناشناس فرستاد که در این نامه از زندانی شدن خود ابراز پشیمانی نمی کند. مسئولان زندان نیز این نامه را به پروندۀ وی ضمیمه کردند.

بر این اساس، روزنامه لیبراسیون فرانسه جمعه بخش هایی از نامه صلاح عبد السلام را منتشر کرد و نوشت این نامه اینگونه شروع می شود: "در حالی برایت نامه می نویسم که نمی دانم از کجا شروع کنم. نامه ات را دریافت کردم. نمی توانم بگویم که آیا نامه ات مرا خوشحال کرد یا نَه ولی قطعاً نامه ات مرا مدتی درگیر جهان خارج از زندان کرد". 

عبدالسلام تبعۀ فرانسه و مغربی تبار است و در حملات تروریستی 13 نوامبر 2015 پاریس پایتخت فرانسه دست داشته است. او تنها کسی در میان عاملان این حملات است که از واکنش نیروهای امنیتی جان سالم به در برد. او که اکنون در فرانسه زندانی است، تن به بازجویی دستگاه قضائی نمی دهد و بیش از هر زندانی دیگر تحت حفاظت است .

به گزارش روزنامه فرانسوی در بخش دیگری از نامۀ عبدالسلام آمده است: "اول اینکه من از بیان آنچه در درونم می گذرد، ترسی ندارم؛ زیرا از وضعیت کنونی خودم خجالت نمی کشم. نکتۀ دیگر اینکه آیا بدتر از آنچه تاکنون درباره من گفته شده است، گفته خواهد شد"؟   

لیبراسیون افزود عبدالسلام نامه های فراوانی دریافت می کند اما فقط به نامۀ این زن جواب داد، نامه ای که از دفتر پستی کورت دور در غرب فرانسه فرستاده شده است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۵ دی ۱۳۹۵
تبعه فرانسه هست آره ولی اصالتا مغربی و مسلمان است
این ملعون با اینکارش زندگی مسلمانهادر غرب رو به مخاطره و چالش میندازه و باعث خراب شدن وجه اسلام است با این نامه که اصلا اظهار ندامت و پیشیمونی درش نیست نشان از بیرحمی و شستشویی مغزی طرف از سوی تکفیریهاست که خطر جدی برای بشریت محسوب میشود اینها مردم سوریه رو هم به زحمت انداخته اند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۲۹ ۲۵ دی ۱۳۹۵
اروپایی های بی بند بار رو که میبینه این طور میگه یه روحانی شیعه با سواد بفرستن تا چند آیه و حدیث از کتابهای که خودش قبول داره بخونه سریع پشیمانش میکنه
آخرین اخبار