کرمان؛

امیدواریم در مسیر اعتدال کشوری آباد و توسعه‌یافته بسازیم

استاندار کرمان گفت: امیدواریم همه بتوانیم در مسیر اعتدال واقعی و همراهی با ولایت مطلقه فقیه کشوری آباد و توسعه‌یافته بسازیم.

امیدواریم در مسیر اعتدال کشوری آباد و توسعه‌یافته بسازیم به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان صبح امروز در مراسم نامگذاری بلوار آیت‌الله هاشمی رفسجانی در کرمان اظهار داشت: آقای هاشمی شناسنامه انقلاب است و خدمات جاودانه‌‌ای در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و تا امروز انجام داده و در تاریخ معاصر ایران ثبت شده و می‌شود.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیازی به نامگذاری بر جایی نداشته و ندارند و با توجه به روحیه ایشان که از ریا و تظاهر پرهیز می‌کردند، ایشان و خانواده‌شان موافق با این کارها نیستند، اما ما به منظور تربیت و آموزش فرهنگ خدمتگزاری و قدرشناسی از بزرگان در شهر کرمان مسیری به نام ایشان نامگذاری کردیم.

رزم‌حسینی تصریح کرد: از آن جایی که حساسیت و مخالفت خانواده آیت‌الله هاشمی را می‌دانستیم، تلاش کردیم، مسیری را انتخاب کنیم که از قبل نامگذاری نشده باشد، لذا شش کیلومتر از مسیر اصلی ورودی شهر کرمان به عنوان بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و 19 کیلومتر دیگر به عنوان بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا باغین نامگذاری شد.

استاندار کرمان گفت: این فقط یادآوری است که خدمات بزرگان را ارج نهاده و معرفی کنیم که نسل آینده بدانند آیت‌الله هاشمی چه خدمات جاودانه‌ای برای نظام انجام داده‌اند.

وی افزود: امیدواریم همه بتوانیم در مسیر اعتدال واقعی و همراهی با ولایت مطلقه فقیه کشوری آباد و توسعه‌یافته بسازیم و در مسیر فرهنگی که تعالی اقتصادی و فرهنگی در فرهنگ اسلام، قرآن، معیار و آرمان‌های امام نوشته شده، گام برداشته و به این اهداف برسیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.