کرمانشاه؛

لزوم اجرایی شدن پروژه های آبرسانی برای عشایر استان کرمانشاه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی،خواستار تخصیص بودجه و اعتبار لازم برای مقابله با بیماری های دام و طیور در استان کرمانشاه با وجود داشتن مرزهای مشترک با کشورهای همسایه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استان کرمانشاه متأسفانه رتبه اول بیکاری در کشور را دارد و بسیاری از مشکلات ریشه در این معضل دارد.

وی با اشاره به مشکل اشتغال فارغ التحصیلان رشته کشاورزی، ابراز کرد: درخواست ما این است به تعداد استخدام ناظرین کشاورزی 300 نفر دیگر اضافه شود که این رقم به 500 نفر برسد.

به گفته نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، عشایر به عنوان یک قشر زحمتکش و مرزدار نیازمند داشتن شبکه آبرسانی هستند که بتوانند در تولید بیشتر نقش مؤثری داشته باشند.

صفری همچنین خواستار تخصیص بودجه و اعتبار لازم برای مقابله با بیماری های دام و طیور در استان کرمانشاه با وجود داشتن مرزهای مشترک با کشورهای همسایه شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه آتش سوزی های اخیر در سطح جنگل ها خسارات بسیاری را وارد کرده است، گفت: تقاضا داریم در این راستا ردیف اعتباری ویژه ای برای اجرای طرح صیانت از جنگل های زاگرس درنظرگرفته شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار