مشهد،

بهره برداری ازتخت های روانپزشکی در بیمارستان ابن سینا مشهد

در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت، همزمان با سراسر کشور ۲۰ تخت روانپزشکی در مرکز روانپزشکی ابن سینا از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بهره برداری رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در مراسم بهره برداری از ۲۰ تخت اورژانس روانپزشکی که با حضور دکتر مصطفی مهرابی بهار رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، رییس مرکز روانپزشکی ابن سینا گفت: توسعه تخت های روانپزشکی در راستای برنامه تحول نظام سلامت و از محل اعتبارات هتلینگ در این مرکز به اجرا در آمده است.
فاطمه محرری، بهسازی و توسعه بخش های روانپزشکی کودکان، سالمندان، زنان و مردان، وابستگی به مواد و روان تنی را از دیگر اقداماتی برشمرد که در راستای برنامه تحول نظام سلامت در این مرکز به اجرا در آمده است.
وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی سازمان بهداشت جهانی میزان اختلالات روانپزشکی از جمله افسردگی در جهان در حال افزایش است و در سال ۲۰۵۰ افسردگی رتبه دوم را در میان بیماری ها خواهد داشت، افزود: بر این اساس توسعه تخت های روانپزشکی به منظور ارائه خدمات مناسب به بیماران امری ضروری است.
این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بیمارستان ابن سینا قطب روانپزشکی شمال شرق و شرق کشور محسوب می شود، بر افزایش و توسعه بیشتر تخت های روانپزشکی در این مرکز تاکید کرد
انتهای پیام//ح.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.