آخرین مهلت استقلالی ها برای ارسال لیست آسیایی

مسئولان باشگاه استقلال تا امشب زمان دارند تا لیست آسیایی خود را برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به AFC ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های آسیایی برای حضور در لیگ قهرمان آسیا تنها تا پایان امشب فرصت دارند تا فهرست خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارسال کنند.

به این ترتیب مسئولان باشگاه استقلال نیز به دنبال این هستند تا آخر وقت امشب لیست نهایی خود را برای حضور در این رقابت ها ارسال کنند.

با توجه به اینکه تیم فوتبال استقلال باید برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 19 بهمن به مصاف السد قطر برود بر همین اساس لیست بازیکنان مد نظر که شامل 25 بازیکن و 15 همراه است تا امشب به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می شود.

طبق گفته افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال این لیست باید تا 25 دی یعنی امروز ارسال شود.

از طرفی استقلال امروز قرارداد چشمی را تمدید و همچنین قرارداد های حسینی و نورافکن را به صورت حرفه ای ثبت کردند تا آنها برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نداشته باشند.در حال حاضر افتخاری نیز راهی فدراسیون فوتبال شده تا کارهای این بازیکنان را انجام دهد.

از طرفی مسئولان استقلال امشب برای توافق نهایی با جپاروف جلسه دارند تا این بازیکن را جذب کنند و همچنین منتظر نهایی شدن وضعیت آندو هستند. استقلالی ها امروز نیز نامه مازاد بودن حاج محمدی و مجیدی را به این 2 بازیکن ارائه دادند.با این تفاسیر مسئولان استقلال به دنبال مشخص کردن ورود و خروج خود هستند تا به این ترتیب لیست آسیایی خود را کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.در غیر این صورت اگر مسئولان استقلال نتوانند لیست نهایی خود را ارسال کنند از حضور در رقابت ها منع می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار