گیلان؛

برگزاری مراسم نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در گیلان

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز در 5 شهر گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا شفیعی نماینده بعثه رهبری در حج و زیارت گیلان در مراسم نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مصلای املش برگزار شد گفت : پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی بهترین وصف در خصوص ویژگی ها و خدمات این مبارز نستوه است.

در مسجد ولیعصر بالامحله فومن هم مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی رییس حوزه علمیه آیت الله بهجت فومنی در این مراسم گفت : آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب با تحمل زندان و شکنجه و پس از پیروزی انقلاب نیز همراه با امام راحل و رهبر معظم انقلاب نقش ارزشمندی در تثبیت نظام اسلامی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی حسن زاده یکی از روحانیان گیلان هم در مراسم گرامیداشت آیت اله هاشمی رفسنجانی که در مسجد جامع فومن برگزار شد گفت : این روحانی مبارز امین امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

حجت الاسلام گلرو دبیر جامعه مبلغان تهران هم در مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ماسال گفت : این مبارز انقلابی اسوه صبر و استقامت در برابر زیاده خواهی دشمنان نظام بود و این مجاهد بزرگ تا آخرین روزهای عمرش به آرمان انقلاب ، امام و رهبری وفادار بود.

حجت الاسلام والمسلمین تجدد امام جمعه سنگر نیز در مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به مراسم تشییع و خاکسپاری وی گفت : این یار دیرین امام و رهبری باید الگویی برای ایستادگی مسئولان در برابر ناملایمات و هجمه های دشمنان علیه نظام باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اقدامی امام جمعه موقت صومعه سرا هم در مراسم گرامیداشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله هاشمی عاملی برای اتحاد و انسجام بیشتر نیروهای دلسوز و وفادار انقلاب اسلامی شد.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.