ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بوکان تشکیل شد

ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بوکان تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر به ریاست دکتر خسروی فرماندار شهرستان بوکان و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و مسئولان کمیته های 19 گانه ستاد در محل سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد .

در این جلسه فرماندار شهرستان بوکان با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، وی را یار دیرین امام و دوست و همراه مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست وافزود: عظمت وبزرگی انقلاب اسلامی ایران به برکت امام راحل (ره)بوده و یاد و اندیشه های ایشان باید در برنامه های دهه فجر گنجانده شود.

وی از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به عنوان یک انقلاب بزرگ در قرن حاضر اشاره کرد و افزود: این انقلاب که در ایران شکل گرفت یک انقلاب منحصر به فرد بوده و در تاریخ چنین انقلابی تاکنون به این شکل صورت نگرفته است.

دکترخسروی اضافه کرد: نباید بین نسل گذشته و امروز شکاف ایجاد شود چرا که ایجاد شکاف نسلی بزرگ ترین آفت برای انقلاب خواهد بود.

وی ادامه داد: ملت ایران به پشتوانه رهبری امام خمینی (ره) توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند که نتایج این انقلاب باید در ایام الله دهه مبارک فجر به نمایش گذاشته شود.

دکترخسروی گفت: برنامه های دهه فجر در شهرستان باید مردمی محور بوده و باید مردم در این مراسمات حضور مستمر و دائمی داشته باشد.

وی اظهار کرد: شکل گیری انقلاب خود باوری و اعتماد به نفس را برای جوانان ما به ارمغان آورد و امروز نیز باید این دستاورد بزرگ برای جوانان امروز بیان و تبین شود.

شایان ذکر است در این جلسه مسئولان کمیته های 19گانه تشکیل و هریک از مسئولان به بیان دیدگاه وبرنامه های خود در دهه مبارک فجر پرداختند.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.