اصفهان؛

آئین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در خور و بیابانک برگزار شد

آئین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام راحل و رهبری دیشب در خور و بیابانک برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امام جمعه خور و بیابانک دراین مراسم گفت: انقلاب اسلامی با تلاش فراوان توانسته است دستاوردهای مهمی را در این دوران به دست آورد.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مهدی نژاد افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی از پیشگامان انقلاب بود و توانست تا پایان این خصوصیت را حفظ کند.
وی افزود: این اواخر عده ای خناس قصد داشتند چهره این عزیز سفر کرده را سیاه نشان دهند ولی نه تنها او به حاشیه نرفت بلکه رهبری در پیغامی فرمودند ذره ای از محبت آقای هاشمی در من کم نشده است.
وی با بیان اینکه آیت هاشمی رفسنجانی یار دیرین نظام و انقلاب اسلامی بود گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک فرد مجاهد و خستگی ناپدیر بود و همیشه در دوران پیش از انقلاب و پس از آن، همراه و همسنگر امام خمینی و رهبری بودند.
وی خاطرنشان کرد: نسل چهارم انقلاب باید به اندازه کافی با انقلاب اسلامی آشنا شوند چرا که این نعمت ارزان به دست نیامده است و دستاوردهای حاصل از آن نیز بسیار زیاد است.
مهدی نژاد گفت: کشور اسلامی ایران با وجود تحریم های شدید که بعد از انقلاب شده است و به رغم کمبودها در برخی از بخش ها توانسته است ضمن ایستادگی به پیشرفت های زیادی نیز دست یابد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.