اصفهان؛

افتتاح آکادمی بسکتبال تا آخر بهمن‌ماه

مدیر پروژه آکادمی بسکتبال در مورد پروژه آکادمی بسکتبال گفت: این پروژه حداکثر تا آخر بهمن ماه به بهره‌برداری خواهد رسید و تاکنون بیش از یک میلیارد و 200 میلیون هزینه به همراه داشته است و نزدیک به 400 میلیون تومان دیگر نیز نیاز به بودجه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا لوافان  امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه آکادمی بسکتبال از پروژه‌هایی بود که در حوزه خیرساز برنامه‌ریزی شد و از آن‌جایی که خانوادگی به بسکتبال علاقه‌مند بودیم، این کار را انجام دادیم.

وی افزود: این بنا در کنار خانه بسکتبال احداث شده است که سال گذشته توسط پدرم کلنگ‌زنی شده بود اما او در سال 94 به رحمت خدا رفت و پس از فوت وی با هماهنگی صورت گرفت تا این پروژه تصمیم به تکمیل گرفتیم.

مدیر پروژه آکادمی بسکتبال تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، مشکلات را حل کردیم و در حدود 11 ماه به صورت فعال مشغول این پروژه بودیم که در سه طبقه در هزار مترمربع ساخته شد و شامل کلاس‌های آموزشی، خوابگاه جهت اقامت دو تیم هم‌زمان، سالن چند منظوره و ... است.

وی خاطر نشان کرد: در ساخت این پروژه از بهترین تأسیسات استفاده شد و بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا احداث شده است.

لوافان بیان کرد: این پروژه حداکثر تا آخر بهمن ماه به بهره‌برداری خواهد رسید و تاکنون بیش از یک میلیارد و 200 میلیون هزینه به همراه داشته است و نزدیک به 400 میلیون تومان دیگر نیز نیاز به بودجه دارد.

وی عنوان کرد: همچنین به طوری برنامه‌ریزی شد که اگر درآمد مالی نیز از این مجموعه حاصل شد، در بسکتبال استان هزینه خواهد شد و طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که می‌تواند میزبان اردوهای تیم ملی نیز باشد.

مدیر پروژه آکادمی بسکتبال تصریح کرد: تنها راه نجات جوانان ایران ورزش است و اگر بخواهیم جوانان سالم و فعال داشته باشیم، ورزش بسیار کمک کننده خواهد بود؛ اکنون ورزش به صورتی شده است خانواده‌ها باید بر روی استعدادها هزینه کنند و در ادامه اگر استعداد رشد کرد، بازدهی داشته باشد.

وی در مورد اهمیت کار خیر در حوزه ورزش نیز تأکید کرد: مدرسه‌سازی و یا کار درمانی در ذهن مردم جا افتاده است اما کار خیر ورزشی هنوز جا نیافته است و اگر در حوزه ورزش هزینه کنیم، در بهداشت و درمان هزینه کمتری خواهیم انجام داد.

لوافان در مورد بسکتبال استان اصفهان نیز خاطر نشان کرد: پایه بسکتبال اصفهان قوی بوده است و استعداد در اصفهان در رشته‌های تیمی زیاد وجود دارد؛ بسکتبال به ورزش دانشگاهی معروف بوده است و اکثر افراد شرکت کننده در آن تحصیل کرده‌اند.

وی افزود: همه خانواده بسکتبال اصفهان باید به میدان بیایند چراکه این استان ظرفیت‌های زیادی دارد که باید همه را دور هم جمع کنیم و از ظرفیت همه استفاده کنیم؛ پیشنهادات خوبی به هیأت بسکتبال دادیم اما با رفتند صادق‌زاده این طرح‌ها عقیم ماند و امیدواریم زمانی تیمی تشکیل شود که از پایه‌ها کار را شروع کند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار