کارخانه: گنبدی‌ها والیبال را خیلی خوب می‌فهمند/باید به بازیکنان ذخیره‌ام میدان بدهم

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: بازیکنان گنبدی والیبال را خیلی خوب بازی می‌کنند و شناخت خوبی از والیبال دارند.

کارخانه: گنبدی‌ها والیبال را خیلی خوب می‌فهمند/باید به بازیکنان ذخیره‌ام میدان بدهممصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار هفته هجدهم تیمش مقابل تیم والیبال هاوش گنبد و کسب پیروزی در این دیدار گفت: این کاملا قابل پیش‌بینی بود که در این دیدار به پیروزی برسیم اما تصور بازی آسانی نداشتیم.

وی ادامه داد: گنبدی‌ها والیبال را خیلی خوب می‌فهمندو بازی کردن مقابل تیم‌های گنبدی هیچ‌وقت آسان نیست. در بازی امروز هم بازیکنان هاوش بازی تمیزی را انجام دادند.
کارخانه با اشاره به اینکه تیمش نمایش مسلطی داشت، گفت: بازیکنان من بسیار کم اشتباه بودند و با تمرکز بالا کار کردند همین موضوع عاملی برای پیروزی آسان ما بود.
سرمربی تیم بانک سرمایه درباره استفاده از بازیکنان ذخیره‌اش در این مسابقه گفت: تصمیم گرفته‌ام که در دور برگشت لیگ والیبال از بازیکنان نیمکت‌نشینم هم استفاده کنم تا آن‌ها را در شرایط مسابقه محک بزنم.

کارخانه خاطرنشان کرد: مرحله پلی آف بسیار سنگین و سخت است و قطعا باید با تمام قوا و آمادگی کامل همه بازیکنان به میدان برویم. ممکن است در مرحله پلی آف به بازیکنان نیمکت نشینم نیاز پیدا کنم و چه بهتر که این بازیکنان در جریان مرحله مقدماتی آزمون خود را پس داده باشند.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه بی‌نظمی‌ها در لیگ را عامل منفی این روزهای مسابقات دانست و گفت: بهتر است قبل از آغاز مسابقات شرایط سخت تری برای ورود تیم‌ها در نظر گرفته شود تا شاهد اتفاقات اینچنینی نباشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار