اصفهان؛

تأخیر 7 ساعته پرواز قشم - اصفهان

مسافران پرواز شماره 1261 قشم - اصفهان با 7 ساعت و 30 دقیقه تأخیر صبح امروز وارد اصفهان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پرواز 1261 خطوط هواپیمایی قشم که قرار بود ساعت 19 دیروز شنبه از قشم به سمت اصفهان پرواز کند با 7 ساعت و 30 دقیقه تاخیر ساعت 4 صبح روز بعد بر زمین نشست.

روز گذشته و در حالی که مسافران این پرواز از ساعت 17 یعنی دو ساعت قبل از پرواز به فرودگاه آمده و آماده پرواز بودند، از اطلاعات فرودگاه قشم اعلام شد که پرواز قشم - اصفهان تا اطلاع ثانوی با تأخیر انجام می‌شود.

مسؤولان هواپیمایی قشم نیز با توضیح اینکه هواپیما دارای نقص فنی شده و باید قطعه تعویضی آن از تهران به قشم منتقل شود، اعلام کردند که پرواز قشم به تهران نیز با دو ساعت تأخیر انجام شد؛ همچنین با حضور در بین مسافران با عذرخواهی و توزیع 3 پذیرایی خواستار حفظ آرامش مسافران شدند.

اما انتظار حدود 8 ساعته، بلاتکلیفی و دور بودن فرودگاه از شهر قشم و عدم سرویس‌دهی سایر وسایل نقلیه مسافران را کلافه و سردرگم کرد که این موضوع با اعتراض برخی مسافران مبنی بر پرداخت خسارت تأخیر همراه شد.

در همین راستا از سوی مسؤولان هواپیمایی قشم نیز رسیدی به مسافران داده شد که چنانچه مسافران تا دو ماه آینده با همین کلاس هواپیمایی بخواهند به قشم سفر کنند، از تخفیف 30 درصدی بلیت بهره‌مند شوند.

گفتنی است سرانجام پروازی که قرار بود ساعت 19 روز شنبه به اصفهان بیاید با صبح‌بخیر خلبان، ساعت 4 صبح روز یکشنبه در هوای 7 درجه زیر صفر در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بر زمین نشست.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.