اراک؛

برگزاری هفتمین روز ارتحال یار دیرین امام ، انقلاب و رهبری

مراسم هفتمین روز ارتحال یار دیرین امام ، انقلاب و رهبری در مسجد حاج تقی خان اراک برگزار شد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،در این مراسم که عصر روز یک شنبه با حضور مسولین ارشد استان و مردم قدر شناس شهر اراک برگزار شد؛ حجت الاسلام صابری از روحانیون شهر اراک با تجلیل از مجاهدت ، استقامت و خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی به اسلام و انقلاب گفت : این مجاهده نستوه و یار دیرین امام و رهبری در برهه های حساس جامعه با درایت انقلاب و کشور را از آسیب ها و مشکلات به دور کرد .
وی یادآور شد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در تحولات و برهه های حساس انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند .
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور هم در این مراسم گفت : بدون شک این مجاهد خستگی نا پذیر انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی و توسعه و سرافرازی ایران اسلامی گام ها ی بزرگی برداشتند .
واشقانی فراهانی گفت : دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که تاسیس آن مرهون تلاش های آیت الله هاشمی رفسنجانی است .
وی گفت : دانشگاهیان و دانشجویان با الگو گرفتن از این مجاهد انقلابی در راه رشد و اعتلای کشور تلاش می کنند .
نظام آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این عالم گرانقدر با تحمل شکنجه های فراوان برای تحقق اهداف ، سیاستها و پیشرفت انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرد .
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.