اصفهان؛

گرفتن بالاترین مدرک مربیگری هم دلیل عدم نیاز به آموزش نیست

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: مربیان نباید فکر کنند پس از اخذ حتی بالاترین مدرک مربیگری همه چیز تمام شده است و دیگر نیاز به یادگیری نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد احسانی در مورد برگزاری همایش دانش افزایی مربیان فوتبال در اصفهان  گفت: هدف از برگزاری این همایش به روز رسانی علم مربیان فوتبال بود، مربیان نباید فکر کنند که پس از اخذ حتی بالاترین مدرک مربیگری همه چیز تمام شده است. آن ها باید با علم روز پیش بروند تا از فوتبال عقب نمانند و شرکت در چنین کلاس هایی می تواند آن ها را در این امر یاری کند.
احسانی افزود: این همایش های یک روزه حتی از سوی فیفا هم برگزار می‌شود و در همه جای دنیا مرسوم است، مدرس های توانمندی در ایران داریم که‌ می توانند دانش فوتبال روز دنیا را در اختیار مربیان قرار دهند و تعاملی که واحد آموزش هیأت فوتبال استان اصفهان با ما داشت سبب شد تا بهترین مدرسان ایران را در همایش اصفهان کنار هم جمع کنیم.
رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در خصوص علت برگزاری این همایش در اصفهان اظهار داشت: واحد آموزش هیأت فوتبال استان اصفهان تمام معیارهایی که‌ در دستورالعمل برگزاری چنین کلاس هایی ابلاغ کرده ایم را به خوبی اجرا کرده و پس از برگزاری کلاس های آموزش مربیان گزارش هایی گرفتیم و متقاعد شدیم که اصفهان  نسبت به سایر استان ها بهترین عملکرد را در این مورد داشته است. در تهران چنین کلاس هایی با استقبال ۲۰۰ نفر روبه رو می شود اما در اصفهان حدود ۷۰۰ نفر در کلاس دانش افزایی شرکت کردند.
احسانی خاطرنشان کرد: در اصفهان کلاس های دانش افزایی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در 2 بخش آقایان و بانوان به صورت مرتب برگزار می‌شود و این نشان دهنده پتانسیل بالای اصفهان است. ما به عنوان متولی آماده ارائه خدمات هستیم و اصفهان نشان داده که تمام استانداردهایی را که ما تعیین کرده ایم را به خوبی اجرا می کند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.