هفته بیست و یکم لیگ جزیره

منچستریونایتد 1 - لیورپول 1/مورینیو و کلوپ بازهم حریف هم نشدند

در حساس ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ جزیره تیم منچسترسیتی میزبان لیورپول بود که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در حساس ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ جزیره تیم منچسترسیتی در حضور 75 هزار تماشاگر ورزشگاه اولدترافورد میزبان لیورپول بود که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دقیقه 27 لیورپول گل نخست مسابقه را به ثمر رساند.  سانتر ارسالی از ضربه کرنر به روی دروازه را پوگبا با دست زد کرد که این صحنه از چشمان مایکل اولیور داور بازی دور نماند و او یک ضربه پنالتی به سود تیم مهمان اعلام کرد. با وجود تشخیص صحیح مسیر پنالتی میلنر، ده خیا نتوانست مانع گل شدن توپ شود تا لیورپول از حریف پیش بیفتد.

دقیقه 84 منچستر موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. ارسال والنسیا از سمت راست منچستر را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی ضربه سر فلینی راهی به دروازه حریف نیافت و در برگشت باز هم والنسیا سانتر کرد تا ابراهیموویچ با یک ضربه سر حساب کار را 1-1 کند.

در نهایت این مسابقه با تساوی به پایان رسید تا مثل بازی رفت نبرد دو تیم برنده نداشته باشد.

لیورپول با این تساوی 45 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. شیاطین سرخ هم در حضور سرالکس فرگوسن و دیوید بکام در ورزشگاه 40 امتیازی شدند و همچنان در مکان ششم جدول رده‌بندی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار