تراکتورسازی تبریز در اولین میزبانی لیگ شانزدهم خود در ورزشگاه یادگار امام (ره)، به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود و در اولین بازی از این هفته، تراکتورسازی در تبریز مقابل صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد.
شاگردان امیر قلعه‌نویی که در اولین بازی از نیم فصل دوم لیگ شانزدهم، روز پنجشنبه گذشته با تک گل دقایق پایانی مهدی شریفی، موفق شدند استقلال خوزستان را از پیش رو بردارند، امید زیادی به کسب دومین پیروزی خود در دومین مسابقه نیم فصل دوم هستند.
صنعت نفت آبادان نیز هفته گذشته با حساب دو بر یک از سد صبای قم گذشت تا با کسب پنجمین بردش، 19 امتیازی شده و در رده دهم جدول قرار گیرد.
این دو تیم، روز 11 مرداد ماه در دیدار رفت به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تراکتورسازان هم اکنون با 9 برد، شش تساوی و تنها یک باخت، 33 امتیازی هستند و پس از پرسپولیس 35 امتیازی در رده دوم ایستاده‌اند. این تیم در پنج بازی قبلی خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر، سه برد، یک تساوی و یک شکست داشته و روحیه خوبی در بازی خانگی فردا دارد؛ مخصوصاً برای اولین بار می‌تواند با تعداد تماشاگر زیادی در لیگ شانزدهم مقابل میهمانش به میدان برود.
بازی بین دو تیم از ساعت 15 فردا (سه‌شنبه) در حالی با قضاوت موعود بنیادی فر، قهرمان نجفی، محسن سلطانی و پیروز سیف الله‌پور آغاز می‌شود که پس از بررسی روز گذشته امیر قلعه‌نویی از چمن جدید این وزشگاه، بالاخره چمن جدید مورد تایید این مربی قرار گرفت و پس از 16 هفته دوری از این استادیوم، بازی فردا برای اولین بار در بزرگ‌ترین ورزشگاه تبریز برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است، هادی محمدی از تراکتورسازی و حسین بغلانی از صنعت نفت آبادان، دو محروم این مسابقه هستند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.