توقیف تسلیحات پیشرفته با قابلیت ساقط کردن هواپیما در اسپانیا+ تصاویر

پلیس اسپانیا از کشف یک باند قاچاق تسلیحات و توقیف 12 هزار قبضه سلاح پیشرفته در این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت اکسپرس، پلیس اسپانیا اعلام کرد در هفته جاری حدود 12 هزار قبضه سلاح از یک باند اسپانیایی در این کشور مصادره شده است. این سلاح ها قرار بود بوسیله این باند به تروریستها فروخته شود.

پلیس اعلام کرد: "این گروه شامل چهار مرد و یک زن بود که همه آنها اهل اسپانیا بودند. اعضای این گروه در شهرهای شمالی اسپانیا بازداشت شدند. در حال حاضر 3 نفر از اعضای این باند در بازداشت به سر می برند. در حال حاضر، دو نفر آنها به قید ضمانت آزاد شده‌اند، اما اجازه ندارند کشور را ترک کنند. این باند قاچاق سلاح دارای قابلیت‌های بسیار بالایی بوده‌ است و در حال حاضر سلاح های ضد هوایی در اختیار دارد."

وزیر کشور اسپانیا در این باره گفت: "چندین اسلحه ضد هوایی که قابلیت ساقط کردن یک هواپیما را دارند و همچنین تعداد زیادی اسلحه سبک از این باند توقیف شد. این باند یک کارگاه پیشرفته و کامل برای تعمیر و فعالسازی مجدد سلاح‌های گرم دارد. همچنین 70 هزار پوند پول نقد هم از این محل کشف شد."

گزارشها حاکی از آن است که این 5 نفر سلاح های بدون استفاده و آسیب دیده جنگ را خریداری می کردند و پس از تعمیر، آنها را به گروه های تروریستی می فروختند.


توقیف سلاح های پیشرفته با قابلیت ساقط کردن هواپیما در اسپانیا

توقیف سلاح های پیشرفته با قابلیت ساقط کردن هواپیما در اسپانیا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار