همدان؛

همایش جوان و اعتیاد در همدان

همایش جوان و اعتیاد با هدف اجتماعی کردن و مقابله با معضل اعتیاد در همدان برگزار می شود.

همایش جوان و اعتیاد در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دبیر موسسه اندیشه های تابان با اشاره به اینکه این همایش با همت موسسه اندیشه‌های تابان و همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در ۳۰ دی ماه برگزار می‌شود، افزود: همایش جوان و اعتیاد با هدف بلند موسسه و هم‌اندیشی جوانان برای اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه برتر در حوزه اعتیاد و مواد مخدر برگزارخواهد شد.

پاکدل ادامه داد: این موسسه با 15 سال سابقه فعالیت خود توانسته جامعه هدف خاص خود را زیرپوشش آموزش و اقدامات پیشگیرانه قرار دهد تا نشاط اجتماعی در بین جوانان برقرار شود.

وی با بیان اینکه این همایش 30 دی ماه در هتل خاتم همدان برگزار می‌شود و جمعی از مسئولان استانی، جوانان استان‌های تهران، قم و کیش و نیز تعدادی از خانواده‌ها و جوانان طیف‌های مختلف جامعه شهری همدان حضور دارند یادآور شد: سخنرانی مسئولان، بیان دیدگاه‌های کارشناسان جوان حوزه اجتماعی و روانشناسی پیرامون علل و راهبردهای مقابله فرهنگی، برپایی نمایشگاه جنبی از فعالیت‌های موسسه و تقدیر از فعالان مردمی از مهم‌ترین برنامه‌های این همایش است.

پاکدل با اشاره به اینکه برگزاری چنین گردهمایی‌های مردمی می‌تواند مسیر اجتماعی شدن و مقابله با معضل اعتیاد را بر اساس ظرفیت‌های بومی هموارتر کند خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور و مشارکت مردمی در مقابله با این دغدغه شاهد یک عزم ملی در این باره  باشیم.

وی اظهار داشت: امروز آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، ایدز و طلاق کانون زندگی خانواده‌ها را مورد تهدید قرار داده است که برای کاهش این آسیب‌ها نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و عزم جدی مسئولان و همراهی مردم هستیم.

انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.