غفور: هدف ما قهرمانی است/ اراكی‌ها نمايش خوبی داشتند

پشت‌خط‌ زن ملی پوش تيم پيكان گفت: با وجود اينكه تيم شهرداری اراک در رده‌های پايين جدول قرار دارد اما نمايش خوبی مقابل پيكان داشتند.

امير غفور در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم پیكان مقابل شهرداری اراک گفت: حریف ما با وجود اینكه در جدول رده‌بندی جایگاه خوبی ندارد اما والیبال خوبی بازی کرد و در تمام دقایق بازی ما را آزار دادند. 

وی ادامه داد: هفته گذشته با آسیب‌دیدگی جزیی مواجه شدم كه خوشبختانه این آسیب دیدگی برای بازی روز گذشته برطرف شد و توانستم در تركیب تیمم به میدان بروم و به هم‌تیمی‌هایم كمك كنم. 

غفور درباره عدم حضور سعید معروف در تركیب تیم پیكان و اثراتی كه در این مسابقه داشت، گفت:  سعید بازیكن تاثیرگذاری است و بدون شك حضورش در تركیب تیم یك وزنه به شمار می رود. ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم كه نبود این بازیكن به روند تیم ضربه نزند. خوشبختانه در این موضوع موفق بودیم و توانستیم هر 3 امتیاز دیدار مقابل شهرداری اراك را از آن خود كنیم. 

پشت‌خط‌ زن تیم ملی والیبال ایران در ادامه افزود: هدف ما درخشیدن در مرحله پلی‌آف و كسب عنوان قهرمانی است. دو تیم بانك سرمایه و شهرداری ارومیه هم شرایط خوبی دارند و برای قهرمانی می‌جنگند ما هم هدفمان رفتن روی سكوی نخست است و تمام تلاش خود را در این راستا می‌كنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار