اصفهان؛

سپاهان با دو محروم به مصاف نفت تهران می‌رود

سپاهان اصفهان برای انتقام از نفت تهران که در جام حذفی از آن شکست خورد، دو بازیکن خود را در اختیار ندارد و در عوض می‌تواند از مسعود حسن‌زاده خرید جدیدش رونمایی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال سه‌شنبه 28 و چهار‌شنبه 29 دی‌ماه برگزار می‌شود و تیم فولاد مبارکه سپاهان روز چهارشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف نفت تهران می‌رود.

قضاوت این دیدار را حمید حاج‌ملک بر‌عهده دارد و حمید غمزه، فرهاد مروجی و جواد رحیم‌زاده او را در این امر همراهی می‌کنند.

سپاهان اصفهان که در نیمه‌نهایی جام حذفی در نقش‌جهان و جلوی چشم 40‌ هزار هوادار از نفت شکست خورد، در فکر گرفتن انتقام از علی دایی و یارانش در نفت است.

سپاهان در این مسابقه دو محروم دارد و جلال‌الدین علی‌محمدی و شجاع خلیل‌زاده که دومین جلسه از 4 جلسه محرومیت خود را پشت سر می‌گذارد، محرومان طلایی‌پوشان در این دیدار هستند؛ همچنین علی دایی سرمربی نفت تهران هم تنها غایب نفتی خواهد بود.

عبدالله ویسی در این دیدار می‌تواند از مسعود حسن‌زاده مهاجم تازه خریداری شده خود استفاده کند و قرار‌داد این بازیکن با باشگاه سپاهان دیروز ثبت رسمی و کارت بازی او صادر شد؛ حسن‌زاده در نیم‌فصل دوم در تیم سپاهان پیراهن شماره 14 را بر‌تن خواهد کرد.

سپاهان در دیدار رفت نیز موفق شده‌ بود با تک گل فرید بهزادی ‌کریمی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده ‌بود، نفت تهران را شکست دهد اما این بازی به فاصله چند روز از نیمه نهایی جام حذفی، حساسیت‌های این دیدار را دوچندان کرده است.

دو تیم سپاهان و نفت تهران با 23 امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رده هفتم و هشتم قرار دارند و به نوعی یک دیدار 6 امتیازی محسوب می‎‌شود و کسب 3 امتیاز برای اضافه شدن به جمع بالانشینان لیگ برای هر دو تیم ضروری است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.