ساری؛

خنثی سازی توطئه های دشمنان با پشتیبانی از ولایت فقیه

پشتیبانی از ولایت فقیه، فتنه ها و توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام علی نوری رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران صبح امروز در جمع بصیرت جویان در امام زاده عباس شهرستان ساری، گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه فتنه ها و توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مقدمه انقلاب امام زمان (عج) است و از آنجایی که مسأله نفوذ در حال حاضر یکی از مهمترین و جدی ‌ترین تهدیدات جمهوری اسلامی ایران است، باید هوشیار‌تر عمل کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران، سابقه نفوذ را به زمان صدر اسلام دانست و گفت: ابوسفیان اولین فردی بود که پس از رحلت پیامبر اسلام با نفوذ در دین مقدس اسلام نفاق را بر علیه حضرت علی (ع) ایجاد کرد که منجر به شهادت ایشان و نیز در صحرای کربلا به شهادت امام حسین (ع) انجامید.

حجت الاسلام نوری با اشاره به موضع‌گیری جهان کفر در مقابل اسلام، افزود: از آنجایی که بیداری اسلامی در بین مردم ایران ملموس است، وجود جوانان معتقد و نخبگان دینی و مذهبی کشور را در مقابل نفوذها محفوظ نگاه داشته است اما باید با هوشیاری و توانایی در مقابل برنامه ‌های دشمن تقویت شود تا امکان نفوذ وجود نداشته باشد.

وی یکی از راه ‌های هوشیاری در مقابله با نفوذ را بصیرت افزایی دانست و گفت: باید با قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و تقویت باورهای دینی و توجه به ارزش‌های اسلامی، همواره پشتیبان ولایت فقیه بود و با اقتداء به مقام عظمای ولایت با حضور به موقع در صحنه‌ها هر گونه توطئه دشمن را خنثی کرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار