محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

استعلام مجدد مجلس درباره آخرین گزارش حقوق‌های نجومی از دیوان محاسبات

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: دومین نامه‌ برای دریافت آخرین گزارش پیگیری‌ حقوق‌های نجومی به دیوان محاسبات ارسال شد.

استعلام مجدد مجلس درباره آخرین گزارش حقوق‌های نجومی از دیوان محاسبات
"داود محمدی" رئیس کمیسیون اصل نود در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ارسال نامه‌ای از سوی کمیسیون متبوع خود به دیوان محاسبات اظهار داشت: هفته گذشته دومین نامه‌ برای دریافت آخرین گزارش پیگیری‌ حقوق‌های نجومی به دیوان محاسبات ارسال شد.

نماینده مردم قزوین تصریح کرد: البته دیوان محاسبات شفاها به ما اعلام کرده که در حال جمع‌بندی این مسئله هستند اما تاکنون به صورت کتبی و رسمی پاسخی به ما نداده‌اند.

وی بیان داشت: مسئولان دیوان محاسبات به ما اعلام کرده‌اند که گزارش جامعی از میزان ارقام دریافتی و مقدار برگشت آنها به خزانه و دستگاه‌های مختلف در دست تدوین دارند.

محمدی همچنین با اشاره به عملکرد کمیسیون اصل نود طی مدت زمان آغاز دور دهم مجلس تاکنون گفت: این کمیسیون طی دور نهم مجلس و در مدت چهار سال تنها 5 گزارش در صحن علنی قرائت کرد اما ما طی گذشت شش ماه از آغاز دور دهم مجلس تاکنون دو گزارش حقوق‌های دریافتی و مسکن مهر در خانه ملت قرائت شد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل نود در حدود یک ماه و نیم گذشته به دلیل بررسی برنامه ششم توسعه نتوانست جلسات خود را برگزار کند که مطمئنا بعد از پایان تعطیلات روند بررسی پرونده‌ها را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار