افتخاری:آندو باید تست بدهد/مشکل جونز رفع شد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:تیموریان باید تست پزشکی بدهد تا با او صحبت های نهایی را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رضا افتخاری درباره جدایی بختیار رحمانی اظهار داشت: ما برای آوردن یک بازیکن باید یک نفر دیگر را از لیست خارج می کردیم و برای جپاروف و آندو باید این کار را انجام می دادیم. حالا با رفتن بختیار یک جای خالی داریم که جپاروف می تواند جایگزین شود.

وی درباره جذب آندو تیموریان گفت: آندو باید تست پزشکی بدهد تا سپس با او صحبت های نهایی را انجام دهیم. او به باید به ایفمارک برود و سپس زیر نظر دکتر نوروزی تست بدهد این پروسه دو روز طول می کشد و همین کار را برای جپاروف هم انجام دادیم.

افتخاری درباره وضعیت شهباززاده افزود: هنوز وضعیت شهباززاده مشخص نشده است. قبل از رفتنش با من 3 ساعت جلسه داشت و قرار شد اگر رضایتنامه اش را گرفت به من تلفنی اطلاع بدهد تا من با او صحبت لازم را انجام دهم.

وی درباره مطالبات استیو جونز گفت:پول جونز را روز گذشته به او پرداخت کردیم و او به مرخصی می رود و برمی گردد تا کارش را انجام دهد. 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت امین حاج محمدی و میثم مجیدی و اینکه آنها گفته اند قصد افشاگری دارند گفت: چیزی نداریم که بخواهند افشا کنند. میلیارد ها بدهی داریم که بیایند و افشا کنند.بهتر است بازیکنانی که در لیست خروج هستند تیم های مورد نظرشان را معرفی کنند تا با آنها مذاکره کنیم. 

افتخاری افزود: کسانی که کار ورزشی می کنند باید از مالیات معاف باشند. از آقای وزیر درخواست کردیم که با رئیس امور مالیاتی جلسه داشته باشند تا این مشکلات حل شود.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره مطالبات استیو جونز گفت:پول جونز را روز گذشته به او پرداخت کردیم و او به مرخصی می رود و برمی گردد تا کارش را انجام دهد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار