لیگ برتر فوتسال؛

برد بی اثر تمام مدعیان/ برتری ارزشمند آذرخش در خواب فانوس به دستان

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال با برتری مدعیان عنوان قهرمانی و ادامه صدرنشینی گیتی پسند اصفهان به پایان رسید.

برد بی اثر تمام مدعیان/ برتری ارزشمند آذرخش در خواب فانوس به دستانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هجدهم هجدهمین دوره از لیگ برتر فوتسال ایران با بارگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و در آن تیم های مدعی مقابل حریفانشان به برتری رسیدند تا همچنان تیم گیتی پسند اصفهان در صدر جدول رده بندی باقی بماند.

گیتی پسند اصفهان ۷- طرح و توسعه الوند قزوین ۲

گلزنان : مهدی جاوید ۳ و احمد اسماعیل پور و محمد کشاورز و علی اصغر حسن زاده و مهران عالیقدر (‌گیتی پسند )، حمید سرخدار ۲ ( توسعه الوند)

تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان در خانه مقابل تیم انتهای جدولی طرح و توسعه الوند قزوین کار سختی نداشت. هرچند در دقایق ابتدایی بازی ملی پوشان تیم گیتی پسند مقابل حریف بی نام و نشانشان غالگیر شدند و از میهمان عقب افتادند، اما شاگردان با تجربه رضا لک به خوبی نسبت به این اتفاف واکنش نشان دادند و با تساوی دو بر دو نیمه اول را پایان دادند. 

اما در نیمه دوم تیم اصفهانی با ارائه بازی برتر از کمبود یار حریف و تجربه بالای خود نهایت استفاده را برد و با زدن ۷ گل سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کرد تا با ۴۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر باقی بماند.

مس سونگون ورزقان ۶ – دانشگاه آزاد تهران ۴

گلزنان : مهرداد جابری و بلو ۲ و تاینان ۲ و میثم خیام ( مس )، گایو ۲ و دانیال گیویلی و مهدی جوان ( دانشگاه ازاد)

تیم رده دومی مس سونگون ورزقان در خانه مقابل تیم انتهای جدولی دانشگاه ازاد تهران روز سختی داشت. شاگردان افضلی بازی را بهتر از حریف خود اغاز کردند و از انها پیش افتادند اما در ادامه تیم دانشگاه ازاد که اخرین امیدهای خود را جستجو می کردند بازی را به تساوی دو بر دو رساندند. 

اما در نیمه دوم کار برای تیم میزبان بهتر پیش رفت و موفق شدند با بازی برتر خود و درخشش بازیکنان برزیلیشان حریف را تحت فشار گذاشته و با نتیجه ۶-۴ برنده باشند. با این برد فاصله ۵ امتیازی تیم مس با صدر حفظ می شود تا همچنان تنور رقابت برای عنوان قهرمانی داغ باشد.

تاسیسات دریایی تهران ۴ – فرش آرای مشهد یک

گلزنان: مجید رییسی و وحید شمسایی و سعید احمدعباسی و علیرضا وفایی (‌تاسیسات دریایی)، شهرام شریف زاده ( فرش آرا)

در تهران مدافع عنوان قهرمانی با فرش آرای مشهد دیدار کرد. در این دیدار شاگردان باتجربه وحید شمسایی بازی را بهتر اغاز کزدند و توسط مجید رییسی و وحید شمسایی دوبار گلزنی کردند. 

در ادامه هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند ولی تیم تاسیسات با توجه به شرایط جدول و نیاز جدی به هر سه امتیاز این دیدار خانگی موفق شد قدرتش را به حریف تحمیل کرده و شاگردان مجید مرتضایی را با شکست بدرقه کند. تاسیسات دریایی با این برد ۳۵ امتیازی شد و بعد از گیتی پسند اصفهان و مس سونگون شانس سوم کسب قهرمانی باقی ماند.

شرکت ملی حفاری اهواز ۴ – شهرداری ساوه یک

گلزنان : حسین فهمیمی مقدم و علیرضا بهلولی و پیمان حفیظی و شهاب طالبی ( حفاری )، سعید تقی زاده ( شهرداری )

در دیگر دیدار این هفته از لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال حفاری اهواز موفق شد در خانه مقابل تیم میانه جدولی شهرداری ساوه به برتری برسد. در این دیدار که تا اواخر بازی نزدیک و مهیج دنبال می شد شاگردان علاسوند در بیشتر دقایق بازی با نتیجه ۲-۱ پیش بودند. 

در سوی مقابل محسن حسن زاده سرمربی فصل پیش حفاری با انگیزه مضاعف به اهواز امده بود تا در برابر تیم سابقش نتیجه خوبی بگیرد اما ناکامی در این امر موجب شد شهرداری رو به بازی انتحاری اورده و دو گل دیگر بخورد تا بازی با حساب ۴-۱ به پایان برسد.

مقاومت البرز یک – دبیری تبریز ۴

گلزنان:علی عبدالهی ( مقاومت البرز ) ، جواد اصغری مقدم ۲ و حمید احمدی و فرهاد فخیم (دبیری)

رقابت تیم های مقاومت البرز و دبیری تبریز در ورزشگاه انقلاب کرج بسیار متعادل و برابر اغاز شد و ادامه یافت. در این دیدار هر دو تیم با رعایت جوانب احتیاط در نیمه اول ظاهر شدند و کمتر ریسک کردند تا تلاششان در پایان ۲۰ دقیقه زمان نیمه اول بدون گل مساوی به پایان برسد. 

اما در نیمه دوم تیم دبیری از غافلگیری و کم تجرگی مقاومتی ها بهره گرفت و بعد از زدن گل اول به سرعت گلهای بعدی را هم زد و تا مقاومت ها به خود امدند سه بر یک بازنده بازی بودند. در ادامه هم تلاش شاگردان فلاح در برابر تیم بالای جدولی دبیری راه به جایی نبرد و فخیم اختلاف را به ۳ رساند تا تیم دبیری تبریز فاتح این بازی دشوار باشد. تبریزی ها با این برد ۳۵ امتیازی شده و در مکان چهارم جدول باقی ماندند.

آذرخش بندرعباس یک – یاسین پیشرو قم صفر

گلزنان: میلاد چراغی ( آذرخش )

در بندر عباس تیم آذرخش بندرعباس که از ابتدای فصل با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرده و به سختی خود به ادامه مسابقات رسانده در نیم فصل دوم با برطرف شدن مشکلات مالی عملکرد بهتری داشته و حالا می تواند برای تیم های مختلف خطر افرین باشد.

شاگردان روزپیکر در هفته هجدهم مقابل تیم یاسین پیشرو قم که از تیم های همیشه میانه جدولی لیگ به حساب می آید بازی خوبی ارائه داد و با تک گل دقیقه سیزدهم میلاد چراغی و حفظ آن با توجه به حمایت و تشویق هواداران خونگرم بندری به سه امتیاز بازی برسد. آذرخشی ها با این نتیجه دومین برد نیم فصل دوم خود را جشن گرفتند و با ۱۱ امتیاز با حاشیه امنیت نسبی به مسابقات ادامه می دهند.

شهروند ساری ۹ – ارژن شیراز ۵

گلزنان: طاها مرتضوی ۴ و حمیدرضا ره انجام و سعید بلباسی و مسعود سعادتی۲ و محمود لطفی ( شهروند)، مرتضی کشاورز و سجاد بندی سعدی ۲ و مصطفی فخری و بابک سهرابی ۲ (‌ارژن )

در پرگل ترین دیدار هفته هجدهم تیم های شهروند ساری و ارژن شیرازی فستیوال گل برپا کردند . در ورزشگاه سید رسول حسینی ساری که موسوم به قلعه عقابها است شاگردان علی رعدی بازی را طوفانی اغاز کردند و با هتریک سریع مرتضوی از حریف سه گل جلو افتادند. در ادامه تلاش دو تیم در نیمه اول با حساب ۵-۱ به پایان رسید تا بشود ساری را فاتح سه امتیاز بازی دانست. 

اما در اغاز نیمه دوم شاگردان حمید کمالی بازی را برگرداندند و با زدن سه گل به یک قدمی تساوی رسیدند اما بار دیگر عنان کار از دست شیرازی ها خارج شد تا تیم میزبان با حمایت هواداران پرشورش چهار گل دیگر بزند و با پذیرش دو گل، با نتیجه ۹-۶  به برتری برسد. شهروند ساری با این سه امتیاز ۲۶ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار