سمنان;

میوه شب عید استان ذخیره سازی شد

رئیس تعاون روستایی استان سمنان گفت : 750 تن پرتقال و 400 تن سیب برای میوه شب عید و بازار استان سمنان آماده‌شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مرتضی معتمد رئیس تعاون روستایی استان سمنان در نشست مسئولان ستاد تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی برای تنظیم بازار عید در سمنان گفت : اقدامات لازم برای تأمین میوه بازار عید انجام‌شده و تلاش می‌شود تا رضایت مردم در این زمینه جلب شود.

وی از انجام تمهیدات برای تأمین میوه شب عید در استان سمنان خبر داد و گفت: یک هزار و 150 تن پرتغال و سیب در استان توزیع می‌شود.

رئیس تعاون روستایی استان سمنان به میزان سیب و پرتقال تأمین‌شده برای بازار عید استان اشاره کرد و گفت: 750 تن پرتقال و 400 تن سیب برای میوه شب عید و بازار استان آماده‌شده است.

معتمد با بیان اینکه تلاش می‌شود مردم از میوه عید رضایت کامل را داشته باشند خاطرنشان کرد: میوه شب عید با کیفیت و قیمت مناسب و به مقدار کافی تهیه و توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و نظارت لازم بر تهیه و توزیع مناسب میوه شب عید مردم استان انجام‌شده بنابراین نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس تعاون روستایی استان سمنان با اشاره به سرمای زودرس در مناطق شمال کشور و سرمازدگی مرکبات شمال افزود: تأمین پرتغال موردنیاز استان از مرکبات شمال کشور انجام نمی‌شود.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.