رشت؛

آتش سوزی خودروهای سواری در پارکینگ آپارتمان

دو خودروی سواری صبح امروز در پارکینگ یک منزل مسکونی در رشت سوختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: گزارش این آتش سوزی در ساعت 3:32 دقیقه صبح امروز به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی سریعا دو دستگاه خودروی اطفایی به همراه 6 آتش نشان از ایستگاه های 2و 5 به محل حادثه در بلوار حافظ – خیابان سید ابوالقاسم، اعزام شد.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل آتش سوزی؛ دود و شعله زیادی از داخل پارکینک یک باب آپارتمان مسکونی مشاهده می شد.

وی با بیان اینکه تیم نخست اعزامی به اطفای کامل این آتش سوزی پرداخت افزود: بواسطه دود شدید ناشی از این آتش سوزی، سریعا تیم جستجو و نجات آتش نشانان به جستجوی افراد محبوس شده احتمالی در داخل آپارتمان پرداختند.

این مسوول آتش نشانی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید؛ گفت: پس از کارشناسی های صورت گرفته علت حادثه تعمدی اعلام گردید که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و خارج کردن دود از داخل آپارتمان به آشیانه بازگشتند.

وی همچنین از آتش سوزی یکدستگاه خودروی پژو در ساعت 18:16 دقیقه روز گذشته 27 دی ماه 95 به مرکز ستاد فرماندهی اعلام شد که پس از اعزام تیم آتش نشانان ایستگاه 4 به محل سریعا آتش در همان لحظات نخست توسط آتش نشانان خاموش شد.

شهرام مومنی افزود: علت این آتش سوزی پارگی شیلنگ بنزین و ریزش آن بر روی اگزوز داغ بوده که خوشبختانه بواسطه نزدیکی ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه آتش در کمترین زمان ممکن خاموش شد.  




انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.