همدان؛

جوی پایدار و آفتابی در همدان

کارشناس هواشناسی همدان گفت: یش بینی می شود از امروز سه شنبه جوی پایدار و تا حدودی آفتابی در استان فراهم شود.

جوی پایدار و آفتابی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج اظهار داشت: آسمان استان همدان تا اواخر دیشب نیمه ابری در برخی از نقاط احتمال بارش خفیف و گاهی وزش باد بوده است و از روز سه شنبه جوی پایدار و تا حدودی آفتابی است و این وضعیت تا اواخر هفته پیش بینی می شود.

وی افزود: سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته مربوط به کبودراهنگ با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر و گرمترین نقطه استان نهاوند با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

پیرتاج میزان ریزش برف 24 ساعت گذشته در همدان و کبودراهنگ را سه سانتی متر، ملایر و نهاوند هشت، تویسرکان 6، گل تپه بهار و فامنین 2 سانتی متر و اسدآباد چهار سانتی متر ثبت شده است.

وی گفت: میزان بارش های همدان در سال زراعی جاری 76 میلی متر گزارش شده است که نسبت به سال گذشته 38 و نسبت به میانگین بلند مدت 39 درصد کاهش داشته است.

این مسئول افزود: بیشترین بارش های سال زراعی جاری مربوط به ملایر با 145 میلی متر گزارش شده است که نسبت به سال گذشته 42 درصد کاهش و نسبت به میانگین بلند مدت 14 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: کمترین بارش های سال زراعی جاری نیز مربوط به قهاوند با 62 میلی متر گزارش شده که نسبت به سال گذشته 59درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 45 درصد کاهش نشان می دهد.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.