بنیان‌گذار مجمع جهانی اقتصاد: نشست داووس امسال در مرحله حساسی از تاریخ برگزار می‌شود

پایه‌گذار مجمع جهانی اقتصاد در سخنرانی خود در افتتاحیه نشست این مجمع تاکید کرد کنفرانس داووس امسال در مرحله حساسی از تاریخ برگزار می‌شود.

آغاز نشست داووس با سخنرانی بنیانگذار مجمع جهانی اقتصادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ای‌پی‌تی‌ان، «کلاوس شواب»، بنیان‌گذار مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سوئیس در سخنرانی خود در افتتاحیه این مجمع گفت: نشست مجمع جهانی اقتصاد امسال در مرحله حساسی از تاریخ برگزار می شود که در آن، گاهی تغییرات همراه با نفاق، فعالیت‌های تجاری و جوامع را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی تایید کرد: بدبینی، یاس و خودخواهی در سراسر جهان در حال رشد و گسترش است و هیئت های شرکت کننده در این نشست باید برای یافتن راهکاری مطمئن برای آینده تلاش کنند.

نشست امسال مجمع جهانی اقتصاد با شعار «رهبری پاسخگو و مسئولیت پذیر» در شهر داووس در حال برگزاری است و انتظار می رود حدود سه هزار  مسئول و کارشناس اقتصادی از سراسر جهان در این نشست، چالش تصمیم گیری‌های عاقلانه در دوران رشد پوپولیسم (عوام‌گرایی) را بررسی کنند.

 برای نخستین بار رئیس جمهور چین به عنوان بلندپایه ترین مقام این کشور در نشست مجمع جهانی اقتصاد شرکت کرده است. قرار است چهل و شش تن از مسئولان کشورهای مختلف جهان در نشست اقتصادی  داووس شرکت کنند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار