35 مزدور سعودی و یک فرمانده ارشد در یمن کشته شدند

نیروهای یمنی با درهم شکستن تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی به سوی صنعا، 35 تن از این عناصر را کشتند و 68 تن دیگر را زخمی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المسیره، یک منبع نظامی گفت: در میان کشته شدگان «محمد السوادی» فرمانده تیپ «310» نیز دیده می شود.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی روز سه شنبه با متوقف کردن پیشروی مزدوران دشمن به سوی منطقه «جبل یام» شهرستان نهم که از بامداد ادامه داشت، خسارت های سنگینی به آنها وارد کردند.

پیشروی عناصر مزدور به سوی منطقه جبل یام شهر نهم با پوشش گسترده هوایی نیروهای ائتلاف جریان داشت و این منطقه 50 بار هدف قرار گرفت.

نیروهای یمنی در این حمله خسارت های زیادی به مزدوران وارد کردند. عربستان همراه با چند کشور دیگر عرب از روز ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.

این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 11 هزار یمنی، زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر، آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار