ایلام؛

13 دستگاه ژنراتور تولید برق در اختیار فرمانداری های استان

13 دستگاه ژنراتور تولید برق اضطراری از نوع دیزلی خریداری شده و 10 دستگاه آن میان فرمانداری شهرستان های تابعه استان توزیع شده است.

13 دستگاه ژنراتور تولید برق در اختیار فرمانداری های استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مدیرکل بحران استان گفت: این دستگاه ها با 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران استان خریداری و برای مواقع بروز حوادث غیرمترقبه و طبیعی استفاده می شود.

احمد کرمی اظهارکرد: به طور معمول هنگام رخدادهای ناگهانی همچون سیل و زلزله برق بیشتر دستگاه های دولتی، درمانی و خدماتی قطع می شود که با خرید و توزیع این ژنراتورها، آمادگی فرمانداری ها برای مدیریت در شرایط حساس بیشتر خواهد شد.

کرمی با بیان اینکه یک دستگاه ژنراتور جوابگوی تامین برق شهرستان در مواقع اضطراری نیست، اضافه کرد: طبق بخشنامه های دولتی هر دستگاه به ویژه مراکز مهمی چون بیمارستان ها، درمانگاه ها، نانوایی ها، مراکز پمپاژ و انتقال آب باید به ژنراتور برق اضطراری محهز باشند.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد در هنگام بروز حادثه در هر شهرستان، دیگر شهرستان های تابعه به عنوان معین و پشتیبان ژنراتورهای برق اضطراری خود را بسرعت در اختیار شهرستان حادثه دیده قرار دهند تا از آنها برای تامین برق مراکز حساس استفاده شود.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.