مأمور وظیفه شناس، رشوه میلیونی را رد کرد

فرمانده انتظامی استان از رد رشوه 20 میلیون ریالی توسط پلیس وظیفه شناس خبر داد و گفت: متهم این پرونده به دلیل ایجاد نزاع دسته جمعی و مجروح کردن چندین نفر با سلاح سرد، تحت تعقیب قضائی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار "منوچهر امان اللهی"گفت: مأموران پاسگاه انتظامی ماهیدشت حین گشت زنی در محور ماهیدشت- کرمانشاه به یک دستگاه پراید که به فاصله چند کیلومتری از جاده اصلی، در یک زمین کشاورزی پارک شده بود مشکوک شدند.

وی ادامه داد: مأموران پاسگاه بلافاصله به محل مراجعه و مشاهده کردند که راننده در حال استعمال موادمخدر است، لذا با استعلام از پلاک خودرو مشخص شد که دارای حکم توقیف بوده و تحت تعقیب شعبه 5 بازپرسی کرمانشاه قرار دارد.

مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: طی هماهنگی با مقام قضائی، خودرو به پارکینگ منتقل شد که پس از گذشت یک ساعت مالک خودرو که حدودا 27 سال سن دارد چندین مرحله با شماره همراه فرمانده پاسگاه تماس گرفته و مکرراً درخواست آزادی خودرو از پارکینگ در ازای گرفتن رشوه را داشته است.

سردار امان اللهی عنوان کرد: با توجه به رد رشوه از سوی فرمانده پاسگاه، متهم با ارسال پیامک های متعدد و پیشنهاد گرفتن 20 میلیون ریال وجه نقد، قصد تغییر نظر این مأمور وظیفه شناس را داشته است اما بازهم موفق نمی شود.

وی گفت: علی رغم رد رشوه طی چندین مرحله از سوی وی، راننده خودرو به پاسگاه مراجعه و 200 قطعه اسکناس صد هزار ریالی روی میز ستوان "صفدر مرادی" قرار می دهد که وی ضمن هماهنگی با مراجع ذیصلاح، مبلغ فوق را صورت جلسه کرده و به مقام قضائی ارائه داد، که در این راستا قرار مناسب برای متهم صادر گردید.
 
فرمانده انتظامی استان خاطرنشان ساخت: این فرد چندی پیش پس از ایجاد یک نزاع دسته جمعی، با استفاده از سلاح سرد چند نفر را مصدوم و با خودروی خود از محل فرار کرده بود، که پس از شناسایی و تشکیل پرونده قضائی، به پرداخت حدود 450 میلیون رالا دیه به شکات از سوی دادگاه محکوم شده بود.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.