زاهدان؛

راه اندازی مجدد واحد تولیدی راکد قند در زاهدان پس از 13 سال

یک واحد تولیدی قند که به دلیل مشکلات مالی از 13 سال قبل تعطیل شده بود به چرخه تولید بازگشت.

راه اندازی مجدد واحد تولیدی راکد قند در زاهدان پس از 13 سالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، در طی بازدید رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان،مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و مدیر امور شعب بانک صادرات استان بر استفاده از تمام ظرفیت ها جهت رونق تولید در استان تاکید شد. 

نادر میرشکار گفت: تمام تلاش اعضا کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید راه اندازی واحدهای مشکل دار و راکد با هدف رونق تولید و خروج رکود و اشتغال است و در این زمینه تمامی ظرفیت ها مورد استفاده قرار گرفته است . 

وی افزود: پس از پایان ثبت نام از طریق سامانه بهین یاب و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و جلسات تخصصی با بانک های عامل هم اکنون شاهد به ثمر نشستن مصوبات این ستاد هستیم و برخی واحدهای صنعتی از جمله هامون سازه،تور ماهیگیری،ناجی پوشش و واحد تولیدی قند و تعدادی واحد دیگر که یا تعطیل بوده اند و یا با ظرفیت پایین فعالیت می نموده اند به چرخه تولید بازگشته و یا ظرفیت تولید را افزایش داده اند که این موضوع خود باعث اشتغال مجدد نیز گردیده است. 

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری نیز در طی این بازدید خبر از راه اندازی مجدد واحد تولیدی قند در زاهدان پس از 13 سال داد و گفت راه اندازی این واحد تولیدی نیز از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان می باشد . 

ماندانا زنگنه گفت:با راه اندازی این واحد تولیدی که با همکاری بانک صادرات صورت پذیرفته در مرحله اول 10 نفر نیز مجددا به صورت مستقیم مشغول به فعالیت شده اند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار