کرمانشاه؛

ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه ورزش

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، ایجاد وحدت و همدلی بین جامعه ورزشی و واگذاری پروژه های ورزشی به بخش خصوصی را از مهمترین برنامه های خود عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛صابر رحیمی اظهار کرد: ایجاد همدلی، وحدت و یکپارچگی در جامعه ورزش استان اولین و مهمترین هدفی است که دنبال می کنم چرا که معتقدم تا وحدت و یک دلی بین این خانواده بزرگ نباشد نمی توان کاری از پیش برد.

وی با بیان اینکه 60 هزار ورزشکار سازمان یافته و همین تعداد نیز ورزشکار غیرسازمان یافته در استان داریم، گفت: اگر همدلی و اتحاد بین آن ها و مجموعه مدیران و مربیان ورزش نباشد موفقیتی نیز حاصل نمی شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه یکی از سیاست های کاری خود را برون سپاری ورزش (واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی)عنوان کرد و افزود: می خواهیم از تجربه موفق سایر استان ها بهره گرفته و شرایط خوبی را برای ورزش استان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: ماده 27 قانون نیز امکان واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی به مدت 10 تا 15 سال را داده است و در همین راستا نیز دفتر جذب سرمایه گذاری و جلب خیرین ورزشی نیز به زودی راه اندازی تا افرادی که تمایل به ورود به حوزه اقتصادی ورزش را دارند بتوانند راحت تر وارد این عرصه شوند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه یکی دیگر از اقدامات در دست اجرا در همین راستا را تغییر کاربری فضای غیرقابل استفاده ورزشی عنوان و اظهار کرد: در شهرستان سرپل ذهاب مکان هایی شناسایی شده که بدون استفاده مانده و قابلیت این را هم ندارند که بتوان آن را به فضای ورزشی مجهز کرد به همین دلیل با شهرداری و نهادهای ذیربط مذاکرده کرده ایم که این اماکن به محیط تجاری- مسکونی تبدیل شوند.

وی یادآور شد: مطمئنا اگر این کار صورت گیرد، ورزش شهرستان سرپل ذهاب تا 10 - 15 سال آینده از لحاظ بودجه و اعتبار تامین خواهد شد و مشکل مالی نخواهد داشت. این کار در شهرستان های کرمانشاه، پاوه، اسلام آبادغرب، صحنه و چند جای دیگر استان نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار