معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: توانمندسازی انسانها و تجاری سازی محصولات از مهمترین اولویت های ایجاد شغل و کارهستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رضا رحیمی خواستار بسترسازی مناسب جهت راه اندازی رشته های مختلف کسب و کار در استان شد و افزود: این مهم جزء وظایف مرکز توانمندسازی اداره کل فنآوری و ارتباطات و همچنین مرکز رشد و پارک علم و فنآوری استان است که باید با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.


وی با بیان اینکه با توانمندشدن جوانان زمینه های ایجاد شغل و کار در استان فراهم می شود،  تصریح کرد: مرکز رشد و پارک علم و فنآوری با تلاش و کوشش در جهت ایجاد کسب و کار جوانان با هدف توانمندساختن آنان برنامه های خود را طراحی و اجرا کند و همچنین باید در جهت تجاری سازی محصولات که تولید ثروت را به دنبال دارد، اقدامات موثری صورت گیرد.

وی همچنین به نقش I C T در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: دنیا امروز بر بستر I C T حرکت می کند لذا ضرورت دارد که در جهت توسعه نرم افزارها و سخت افزارهای این بخش برنامه ریزی دقیقی همراه با نگاه به آینده صورت گیرد.

مهندس رحیمی بیان داشت: با توسعه I C T از یکسو زمینه های بسیار خوبی برای اشتغال جوانان حاصل می شود و از سوی دیگر با حرکت در این مسیر ثروت در جامعه تولید می شود لذا باید نگاه ها به این بخش به صورت ویژه معطوف شود.

وی همچنین خواستار واگذاری اجرای کارها و برنامه های مربوط به پرتال دستگاه های اجرایی به شرکت های مهندسی در استان شد و گفت: وقتی ظرفیت و امکان مناسبی در این زمینه در استان وجود دارد بنابراین هیچ ضرورتی جهت واگذاری این برنامه ها به خارج از استان وجود ندارد و ما در استان طی چند مدت گذشته این هدف را مورد پیگیری قرار داده ایم.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.