سرمربی تیم ملی تفنگ:

وضعیت تیراندازی با سرپرستی جدید بهبود پیدا کرد

اینانلو گفت: وضعیت تیراندازان با سرپرستی جدید بهتر شد و مقداری ساچمه برای مساباقت هند در اختیار تیراندازان قرار گرفت.

وضعیت تیراندازی با سرپرستی جدید بهبود پیدا کردابراهیم اینانلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیراندازان بیان کرد: شرایط تیراندازی با تغییرات و تحولات صورت گرفته بهبود پیدا کرده است و امروز هم مقداری ساچمه در اختیار تیراندازان قرار گرفت تا برای مسابقات هند آماده شوند.

وی در ادامه عنوان کرد:حضور سجادی در اردو تیراندازی باعث شد انگیزه ملی پوشان برای حضور مقتدرانه در مسابقات هند افزایش یابد.

همچنین معاون وزیر ورزش و جوانان قول مساعدت مالی به تیراندازی را داد تا ملی پوشان برای اعزام مشکلی نداشته باشند و با تمرکز بالا تمرین کنند.

سرمربی تیم ملی تفنگ درباره احتمال تعلیق تیراندازی ایران به دلیل اتفاقات اخیر گفت:هفته آینده جلسه کنفدراسیون تیراندازی آسیا برگزار می شود که نمایندگانی از همه فدراسیون کشور های آسیایی در آن شرکت می کنند. هاشمی قبل از برکناری سمتش قول  داده موضوع اختلافش با وزارت ورزش وجوانان به بیرون درز پیدا نکند در غیر این صورت عواقب بدی گریبانگیر تیراندازی می شود. البته مسئولان فدراسیون جهانی در جریان مشکل تیراندازی قرار دارند اما هنوز واکنشی در این زمینه نشان ندادند.

اینانلو در باره حضور الهه احمدی در اردو  تیراندازی عنوان کرد:احمدی پیش از شروع المپیک مدت زیادی از خانواده اش دور بود وخواسته مدتی استراحت کند. البته احمدی به صورت انفرادی زیر نظر کادر فنی تیراندازی تمرین می کند .

سرمربی تیم ملی تفنگ در باره اعزام اضافه شدن صادقیان به اعزام اردو تمرینی تیراندازان آسیا تصریح کرد:اردو تمرینی تیراندازان هر ساله از سوی کنفداسیون تیراندازی آسیا برگزار می شود کادر فنی تیراندازی تصمیم گرفتند امیرحسین ذوالفقاریان و آرمینا صادقیان را به این اردو اعزام کند اما روادید صادقیان با مشکل رو به رو است و چنانچه مشکل وی تا امروز برطرف شود به کویت اعزام می شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار