کرمان؛

ناکام ماندن سوداگران مرگ توسط پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان از كشف 337 كيلوگرم ترياك ،دستگيری 2 قاچاقچی و توقيف 2 دستگاه خودرو در عمليات مشترك ،پليس مبارزه با مواد مخدر عنبر آباد،رودبار جنوب و خراسان رضوی خبر داد.

ناکام ماندن سوداگران مرگ توسط پلیس کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر گفت : در پی يكسری همكاری های اطلاعاتی مابين پليس مبارزه با مواد مخدر استان كرمان و خراسان رضوی، ماموران از حمل محموله ای از مواد مخدر از شهرستان های جنوبی استان به مركز كشور مطلع شدند.

وی افزود: تيم های عملياتی پس از گذشت 48 ساعت در محورمردهك-جهاد آباد به يكدستگاه وانت كارا مشكوك و دستور ايست دادند كه راننده بدون توجه به ايست پليس به مسير خود ادامه داد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان كرد:ماموران پس از طی مسافتی تعقيب و گريز خودروی مذكور را متوقف و دربازرسی از آن 33 بسته ترياك به وزن 337 كيلو كشف شد.

وی با اشاره به توقيف يك دستگاه خودروی وانت پيكان كه اسكورت مواد بود، گفت:در اين عمليات دو متهم دستگير شدند كه به همراه خودروهای توقيفی و مواد كشف شده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی شدند.

سردار بنی اسدی فر در پايان از شهروندان درخواست كرد: تا ضمن افزايش همكاری خود با پليس، سوداگران مرگ را در رسيدن به اهداف شوم شان ناكام بگذارند و پليس را در تحقق جامعه ای
سالم تر ياری كنند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار