سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از احتمال پیروزی تیمش مقابل سپاهان گفت.

سید اکبر پورموسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران بیان کرد: آماده‌سازی خوبی در نیم فصل داشتیم و با بازیکنان هم قسم شدیم که وضعیت‌مان را در جدول بهبود ببخشیم و خوشحالم در روزی که مستحق برد بودیم، توانستیم پیروز میدان باشیم. بازی با استقلال سخت و حساس بود و مطمئن هستم سه امتیاز این دیدار در آینده کمک زیادی به ما می کند.
 
وی در خصوص گل سالم نانگ که آفساید اعلام شد، گفت: در این فصل در چهار تا پنج بازی، چوب اشتباه داوری را خورده‌ایم اما نوع برخورد داور خیلی روی بازیکنان تأثیرگذار است. نوع برخوردی که داوران با بازیکنان دارند، مهم است و این موضوع می تواند روی آرامش بازیکنان و کادرفنی تاثیرگذار باشد.
 
سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به این سوال که علیرضا منصوریان اعلام کرده تیمش راحت می‌توانست استقلال خوزستان را شکست دهد اظهار داشت: در ورزشگاه تماشاگر نبود اما در جایگاه ویژه و خبرنگاران 200 نفر حضور داشتند و خیلی‌ها نیز از تلویزیون این دیدار را مشاهده کردند. از ابتدای بازی 2 موقعیت صددرصد گل را خراب کردیم و یک گل سالم هم زدیم که مردود اعلام شد. در نیمه دوم نیز به جز 2 گلی که زدیم، فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه به گل نرسیدیم. بازی خوبی بود و  فقط حیف که بازی تماشاگر نداشت.

پورموسوی درباره دیدار هفته آینده تیمش با سپاهان خاطرنشان کرد: هر بازی حساسیت بالای خودش را دارد و به دنبال آن هستیم جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم و سپاهان را شکست دهیم. مسئولان بدانند ما استقلال ایران هستیم و یک ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم که امیدوارم از تیم ما به خوبی حمایت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار