عواقب نادیده گرفتن انصاری فرد برای بنتو؛

انتقادات تند از سرمربی المپیاکوس، بخاطر انصاری‌فرد

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال المپیاکوس به خاطر استفاده نکردن از ملی‌پوش ایرانی خود در دو بازی اخیر به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

پس از این که پائو بنتو سرمربی المپیاکوس نتوانست پاسخ قانع کننده ای برای علت غیبت کریم انصاری فرد در فهرست 18 نفره این تیم مقابل آستراس ارائه کند، رسانه های یونانی او را به باد انتقاد گرفتند.
بنتو در نشست خبری پس از بازی در پاسخ به خبرنگاران گفته بود برای این انصاری فرد در لیست 18 نفره نبود،چون می خواستم 18 نفر را به اینجا بیاورم.
 سایت رادیو ورزش یونان چنین پاسخی را توهین و بی احترامی به خبرنگاران و دیگر مردم دانسته است.
این سایت در تحلیلی به قلم کریستوفر اوانگلاتوس نوشته است: نوع پاسخ پائولو بنتو، سرمربی المپیاکوس در نشست خبری پس از بازی با آستراس در شهر تروپولیس نه تنها توهین به خبرنگاران حاضر در نشست بلکه توهین به شعور همه مردم است.

در ادامه این گزارش آمده است: وقتی از سرمربی 47 ساله المپیاکوس درباره انصاری‌فرد پرسیده شد، گفت: من انصاری‌فرد را به تریپولیس نیاوردم، زیرا 18 بازیکن باید انتخاب می‌کردم!

اوانگلاتوس در خصوص این نوع پاسخ پائولو بنتوی پرتغالی نوشت: این اولین بار نیست که سرمربی تیم المپیاکوس این چنین به پرسش‌های خبرنگاران جواب می‌دهد. او پیش از این درباره این که چرا لئال را درون دروازه قرار می‌دهد و از کاپینو استفاده نمی‌کند گفته بود که نمی‌توانیم با دو دروازه‌بان بازی کنیم!

وی در ادامه  این سؤال را مطرح کرده است که با توجه به نمایش اخیر و 20 دقیقه‌ای کاردوسو (مهاجم المپیاکوس) در دیدار روز شنیه و حضور این بازیکن پاراگوئه ای در بازی برابر آستراتس، سرمربی المپیاکوس چه چیزی را در تمرینات و بازی‌ها می‌بیند که تصمیم به کنار گذاشتن کریم‌ انصاری‌فرد و بازی دادن به کاردوسو گرفته است؟ البته سرمربی کسی است که درباره ترکیب تیمش تصمیم می‌گیرد، اما وقتی انتخاب‌ها به وسواس تبدیل می‌شوند باید در مورد آنها بازنگری کرد.

روزنامه‌نگار مطرح یونانی سپس با زیر سؤال بردن موضع اخیر پائولو بنتو درباره نیاز انصاری‌فرد به زمان بیشتر جهت هماهنگی با فلسفه بازی المپیاکوس نوشت: او در حالی این حرف را بیان کرد که در سوی دیگر آلی سیسوکو که چند روز پس از انصاری‌فرد جذب شد را در فهرست 18 نفره قرار داد. انصاری‌فرد از یک سال و نیم گذشته در یونان بازی می‌کند و در شرایط خوبی به سر می‌برد، اما چگونه سیسوکو پس از 24 ساعت حضور در این کشور توانسته به فلسفه بازی المپیاکوس آشنا شود؟ آیا این استدلال او فقط شامل انصاری‌فرد است؟
بنابراین دیدار برابر زانتی بهترین فرصت است که سرمربی دست به تغییرات بزند و تصمیم های درست را اتخاذ کند.اما این تصمیم ها باید ملاک و معیار فوتبالی داشته باشند. درمورد انصاری فرد سخت بتوان ملاک فوتبالی را برای کنار گذاشتن او پیدا کرد، بنابراین بنتو باید این مسئله را به دقت مورد ملاحظه قرار دهد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار