مهاباد؛

آمریکا، بدعهد و نامطمئن...

امام جمعه موقت مهاباد، آمریکا را ناقض اصلی برجام خواند و بر لزوم مقاومت مردم و مسوولان در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ امام جمعه موقت مهاباد در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع گفت: با وجود تمام فشارها و تبلیغات مسموم استکبار، شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به همه تعهدات خود در قبال برنامه صلح آمیز هسته ای عمل کرده و این نشان می دهد آمریکا همچون گذشته حتی به توافقی که خود قبول کرده پایبند نیست.

ماموستا اسماعیلی از مسوولان خواست با مدیریت صحیح، جلوی بدعهدی های دیگر آمریکا را بگیرند و منافع ملت را در این زمینه حفظ کنند.

خطیب موقت نماز جمعه مهاباد با انتقاد از سیاست های جنگ طلبانه استکبار جهانی در جهان بویژه خاورمیانه افزود: ادامه مقاومت در مقابل مستکبران، در گرو تقویت ایمان و وحدت بین مسلمانان است.

وی در ادامه با اشاره به ارزش و جایگاه رفیع شهادت در اسلام تصریح کرد: آنانکه برای حفظ اسلام و تحکیم بنیان دین تا مرز شهادت پیش رفته اند، باید الگوی همه مسلمانان جهان باشند.

ماموستا اسماعیلی در بخش دیگری از خطبه های نماز، از والدین خواست زمینه ازدواج آسان و اسلامی را بیش از پیش فراهم کنند تا از میزان طلاق ها و ناهنجاریهای اجتماعی کاسته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: خطبه ، نماز ، جمعه ، مهاباد ، اسماعیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.