یزد؛

مبارزه با واردات بی‌رویه و کالاهای قاچاق

اقتصاد کشور در برهه کنونی نیازمند مبارزه عملی با قاچاق و جلوگیری از واردات کالاها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: واردات بی‌رویه و کالاهای قاچاق معضلی است که هم اکنون اقتصاد کشور ما با آن مواجه است و بارها مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره و خواستار حل آن شده است.

وی افزود: مسئولان اجرایی باید بیش از گذشته برای رونق اقتصادی، افزایش تولید و اشتغال به عنوان یک نیاز اساسی در سراسر کشور بر تلاش های خود بیافزایند.

وی خاطر نشان کرد: راهکار حل مشکل اقتصادی و تولید در آن است که جلو واردات بی رویه برخی کالاها و اجناس گرفته شود و اگر این موضوع محقق نشود اجناس تولیدی داخل کشور نیز به فروش نخواهد رسید.

وی گفت: برنامه ریزی جدی برای حل مسائل اقتصادی و جلوگیری از قاچاق کالاها باید همواره مدنظر مسئولان باشد که اگر موضوع حل و فصل شود شاهد یک تحول مناسب در رفع نیازها و ایجاد تولید و اشتغال مفید و مولد خواهیم بود.

وی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ماه بهمن به ذکر خاطرات و رویدادهای آن ایام مبارک اشاره و تصریح کرد: علیرغم گذشت سال های متمادی از پیروزی انقلاب اسلامی در معرفی ابعاد نظام باید کارهای زیادی انجام گیرد.

آیت الله ناصری با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی عوامل مختلفی چون رهبری امام ره و وحدت کلمه مردم نقش آفرین بوده است به اهمیت تداوم وحدت و ارزش های الهی و انقلابی در جامعه به عنوان یک وظیفه اشاره کرد.

امام جمعه یزد به برخی جنایات رژیم شاه و وابستگی حاکمان آن به قدرت های شیطانی اشاره و تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد تحول در کشور هستیم و باید قدر این نظام و ولایت را بدانیم.

 آیت الله ناصری گفت: عظمت و اقتدار نظام الهی ما به حدی است که دشمنان علیرغم تلاش های گسترده به اهداف خود نمی رسند و باید همچنان با هوشیاری و بصیرت جلو هدف های کفر جهانی گرفته شود.

وی به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی و دینی مردم و جوانان توسط متولیان امر و خانواده ها اشاره واظهار کرد: اگر تنها به مسائل اقتصادی و فرهنگی توجه شود و مسائل دینی نادیده گرفته شود دشمنان از طریق فضای مجازی و تهدید نرم برنامه های خود را دنبال می کنند.

وی به حمایت دشمنان و آمریکایی ها از گروهک منافقین خائن اشاره و تصریح کرد: استکبار جهانی از منافقان و معاندان علیه نظام ما استفاده می کند بنابراین باید خیلی بیدار و با بصیرت عمل کرد.

امام جمعه یزد با اشاره به حادثه دلخراش روز گذشته تهران و آتش سوزی و جان باختن آتش نشانان فداکار در این موضوع یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار