سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین:

اردوی تیم ملی قایقرانی با هدف آموزش در حال برگزاری است

مهدوی نیا گفت:اردوی مجموعه آزادی با هدف آموزش پاروزنان جدید در حال برگزاری است تا در رقابت های قهرمانی آسیا با یک تیم کامل حاضر شویم.

مسعود مهدوی نیا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مریم سلطانی، خسرو احمدی و دلپسند تازه به رشته قایقرانی جانبازان و معلولین ملحق شدند و در حال حاضر زیر نظر مربیان در مجموعه آزادی آموزش می بینند و پس از آن باید در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کنند تا بتوانیم از آنها در رقابت های قهرمانی آسیا استفاده کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین در مهرماه سال آینده برگزار می شود و ما امیدواریم با 7 ملی پوش در گروه های مختلف آن حضور پیدا کنیم.

مهدوی نیا افزود:جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی مجارستان برگزار می شود.اردوهای آمادگی تیم ملی را زیر نظر فدراسیون جانبازان و ومعلولین و فدراسیون قایقرانی در مجموعه ورزشی آزادی و قشم برگزار کردیم.

وی عنوان کرد:درحال حاضر اسلام جاهدی و نادر عیوضی به همراه تیم ملی آب های آرام افراد سالم در قشم به تمرین می پردازند و هفته آینده من به همراه شهلا بهروزی راد و اکبر طهماسبی به تیم ملحق خواهیم شد و تا 22 بهمن ماه در قشم حضور خواهیم داشت.

مهدوی نیا تصریح کرد: در نظر داریم اردوهای تیم ملی را با فاصله ده روز از یکدیگر در مناطق گرمسیری کشور برگزار کنیم تا میزان آمادگی ملی پوشان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان افزایش پیدا کند.

وی در ادامه بیان کرد: تا زمان آغاز مسابقات وضعیت نفرات اعزامی مشخص نیست و بسته به میزان آمادگی ملی پوشان و ماده هایی که در آن شرکت می کنند کادر فنی تیم تصمیم خواهد گرفت.

سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی ایران در سال های 2015 و 2016 توانست توسط شهلا بهروزی راد عنوان ششم و پنجم رقابت های جهانی را کسب کند و ما امیدوار هستیم در مجارستان رتبه خود را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار