شیراز؛

نصب آزمایشی کارت‌خوان در تاکسی‌ های شیراز

نصب سیستم پرداخت الکترونیکی در تاکسی های شیراز به صورت آزمایشی کلید می خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا ناصری مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: سیستم پرداخت الکترونیکی به‌ زودی در 250 تاکسی شهر شیراز که بیشتر شامل تاکسی‌ های 133 بی‌سیم و فرودگاه است، به‌صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

ناصری افزود: امیدواریم در فاز دوم این طرح بتوانیم تا پایان امسال تمام 12 هزار تاکسی شهر شیراز را به سیستم کارت‌خوان الکترونیکی مجهز کنیم تا مشکلات ناشی از کمبود پول خرد، پرداخت های دقیق و به‌اندازه که منجر به درگیری بین راننده و مسافر است، به‌طور کامل رفع شود.

وی با اشاره به اینکه در هیچ شهری از کشور سیستم پرداخت الکترونیک در تاکسی‌ها، اجرا نشده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی سیستم پرداخت الکترونیک در تاکسی‌ها، ازاین‌ پس استفاده از مترو، اتوبوس، تاکسی و سایر خدمات شهری با یک کارت واحد انجام می شود.

ناصری با بیان اینکه دستگاه‌ های کارت‌خوان روی تعدادی از تاکسی‌ ها نصب و در مرحله تست فنی قرار دارد، بیانکرد: با نصب این سیستم الکترونیکی باید هماهنگی دقیق و کارشناسی با بانک صورت گیرد تا پرداخت ها به صورت آنلاین به حساب رانندگان واریز شود.

مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری شیراز تصریح کرد: شهروندان با تهیه کارت الکترونیک در استفاده از سیستم حمل‌ونقل شهری، همکاری های لازم را با این سازمان انجام دهند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیمیا
۲۳:۰۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
خیلی خوبه اگه اجرا بشه .