همدان؛

برگزاری همایش کوهپیمایی در شهرستان رزن

همایش کوهپیمایی بمناسبت هفته هوای پاک در شهرستان رزن برگزار شد.

برگزاری همایش کوهپیمایی در شهرستان رزن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بمناسبت هفته هوای پاک و نهادینه کردن ضرورت دسترسی به هوای پاک و سالم برای همگان توسط هیئت ژیمناستیک و با همکاری هیئت همگانی به سرپرستی سمیرا موسوی همایش کوهپیمایی در ارتفاعات کرفس برگزار گردید.

30 نفر از جوانان،ورزشکاران و فرهنگیان بمناسبت این روز و تلاش در جهت نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی و تحرک بدنی و دوری از منابع آلاینده در سطح شهر در این همایش مفرح شرکت کرده و مدت ۶ ساعت در هوای پاک زمستانی با شعار(همراه با طبیعت،همگام با سلامتی) کوهپیمایی نمودند.

موسوی رئیس هیئت ژیمناستیک رزن گفت:هدف از اجرای این همایش را آشنایی بیشتر شهروندان با مفاهیم هوای پاک،محیط زیست سالم و زمین عاری از آلاینده های زیست محیطی دانست و عنوان نمود ترویج ورزش های همگانی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی بسیار ضروری است و روز هوای پاک فرصتی برای احساس مسئولیت همگانی بیشتر نسبت به مقوله حفظ محیط زیست و داشتن زمین پاک است.

در پایان شرکت کنندگان با نثار فاتحه ای شهادت آتش نشانان و هموطنان عزیز در حادثه هولناک ساختمان پلاسکو را به ملت ایران و خانواده ی این عزیزان تسلیت گفتند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.