اصفهان؛

آتش‌نشانی نطنز با توجه به گسترده شدن حوزه فعالیت باید مجهز شود

امام‌جمعه نطنز گفت: با گستردگی حوزه آتش‌نشانی نطنز می‌طلبد این مجموعه از هر جهت قوی‌تر شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام روح‌الله امینی امروز در دیدار با آتش‌نشانان شهرداری نطنز ضمن عرض تسلیت حادثه پاساژ پلاسکو و شهادت جمعی از آتش نشانان اظهار کرد: به حمدالله مردم قدرشناس ایران اسلامی قدر خادمان و کسانی که برای آن‌ها فداکارانه زحمت می‌کشند را می‌دانند.

وی افزود: بنده هر لحظه که به این حادثه جان‌سوز فکر می‌کنم متأثر می‌شوم؛ در همین راستا با روحانیون خدمت آتش‌نشانان عزیز نطنز رسیدیم که عرض تسلیتی داشته باشیم و از خداوند برای خانواده شهدای آتش‌نشان صبر و اجر طلب کنیم.

امام‌جمعه نطنز تصریح کرد: ظاهراً به ‌تازگی خبری از آثار حیات در قسمتی از این ساختمان شنیده شده که خبر از زنده‌بودن تعدادی آتش‌نشان داده‌اند و انشاالله هر چه زودتر خبرهای خوبی در این زمینه به ملت ایران داده شود.

وی با اشاره به اینکه موضوعاتی از این قبیل باعث می‌شود مسؤولان بیشتر به کمبودها پی ببرند، افزود: با گستردگی حوزه آتش‌نشانی نطنز می‌طلبد این مجموعه از هر جهت قوی‌تر شود.

در این دیدار سید محسن تجویدی شهردار نطنز اظهار داشت: حادثه تلخ ریزش ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش‌نشانان کشورمان که چند روزی است کشور را تحت‌الشعاع قرار داده انشاالله فتح بابی برای بیشتر دیده شدن شرایط و وضعیت مجموعه‌های آتش‌نشانی کشور باشد.

شهردار نطنز تأکید کرد: مجموعه آتش‌نشانی شهرداری نطنز محدوده شهر طرق رود تا ابیانه و همچنین تا 30 کیلومتری اتوبان به سمت کاشان را با کمبود امکانات و نیرو و کمبود شدید تجهیزات پوشش می‌دهد.

وی اضافه کرد: مشکلات حوزه آتش‌نشانی را بارها از طریق رسانه و به صورت کتبی اعلام کرده‌ایم، اما متأسفانه توجه جدی به این مسئله نشده است.

تجویدی خاطرنشان کرد: شهرداری طرق رود و برخی روستاهای نطنز مانند ابیانه دارای ماشین‌آلات آتش‌نشانی غیرفعال هستند و اگر راه‌اندازی شوند از سنگینی زحمات آتش‌نشانی نطنز کاسته خواهد شد.

وی افزود: نگرانی ما در این حوزه این است که امکان هم‌زمان دو اتفاق وجود دارد و اگر تیم آتش‌نشانی در حین مأموریتی باشد و در مکانی دیگر اتفاقی رخ دهد چه اقداماتی باید انجام بدهیم.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار