کرمانشاه؛

تغییر سوخت واحدهای صنعتی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از تسهیلات وزارت نفت برای تغییر سوخت واحدهای صنعتی خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رحیمی گفت: مقرر شده تا سقف 240 میلیون تومان برای واحدهایی که ازسوخت مایع استفاده می‌کنند اعتبار در نظر گرفته شود که بتوانند سوخت مصرفی خود را با گاز جایگزین کنند.

به گفته این مسئول، در استان کرمانشاه نیز 793 واحد صنعتی و کشاورزی شناسایی شده که شرایط تغییر سوخت آنها از سوخت مایع به گاز وجود دارد که 637 واحد آن در بخش کشاورزی و عمدتا مرغداری‌ها، دامداری‌ها و گلخانه‌ها هستند و 156 واحد نیز صنعتی است.

وی اظهار کرد: با این روش هم میزان هزینه‌ای که واحدها برای سوخت می‌پردازند کمتر می‌شود و هم پیمانکاران خرد برای اجرای طرح جاگیزینی سوخت مشغول به کار خواهند شد که نتیجه آن رونق تولید و اشتغال در استان است.

رحیمی از ایجاد یک درمانگاه برای شهرک صنعتی فرامان استقبال کرد و افزود: این درمانگاه علاوه بر اینکه شهرک صنعتی فرامان و زاگرس را پوشش می‌دهد، می تواند به پرسنل کارخانه سیمان و حتی پالایشگاه در دست احداث آناهیتا نیز ارائه خدمات کند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در پایان بر لزوم خرید کالا و خدمات از داخل استان تاکید کرد و گفت: نیروهای کرمانشاه ظرفیت‌های خوبی دارند که نباید از آن غافل شد.

وی معتقد است، بعد از اینکه حمایت از تولیدات داخل استان در کرمانشاه نهادینه شد، باید به سمت مصرف کالاهای تولید داخل پیش برویم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، سوخت ، واحد ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار