ایلام؛

جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در گردنه های قلندر و قلاجه

رئیس پلیس راه استان گفت: نیروهای پلیس راه با توجه به گزارش بارش برف در گردنه های قلاجه و قلندر اجازه تردد به خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ باشند، نخواهند داد.

جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در گردنه های قلندر و قلاجهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سرهنگ محسن ناصری بیان کرد: از صبح امروز بارش مقطعی برف در برخی از محورهای مواصلاتی استان گزارش شده که در گردنه های قلندر و قلاجه بیشتر است که باعث لغزندگی جاده و مه گرفتگی شده و دید افقی رانندگان را کاهش می دهد.

وی اظهارکرد: گزارشی مبنی بر بروز حادثه رانندگی طی ساعات گذشته در محورهای ارتباطی این استان دریافت نشده و امیدواریم در سایه رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان و جلوگیری از شتاب و عجله هنگام رانندگی شاهد حادثه دلخراشی نباشیم.
 
رئیس پلیس راه استان با تاکید بر به همراه داشتن پوشاک گرم و تغذیه کافی از رانندگان خواست، قبل از حرکت خودروی خود را از نظر سلامت بخاری و برف پاک کن بازدید و از پر بودن باک خودرو از سوخت اطمینان حاصل کنند و از هرگونه شتاب زدگی حین رانندگی در طول مسیر جدا خودداری کنند.

وی سپس با اشاره به اجرای طرح زمستانه پلیس راه ادامه داد: این طرح از 15 آذر آغاز و تا 20 اسفند ماه ادامه دارد و در چارچوب این برنامه 34 تیم ثابت و سیار در قالب 6 پاسگاه و یک قرارگاه پلیس ‌راه به ‌طور شبانه ‌روزی بر نحوه تردد خودروها در مسیرهای ارتباطی استان نظارت می کنند تا در سایه رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان شاهد کاهش بروز حوادث و تصادفات رانندگی باشیم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.