حدادی:هدفم کسب نتایج آبرومندانه در هندوستان است

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: هدف و تلاشم این است در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج آبرومندانه ای را کسب کنم.

احسان حدادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد وضعیت فعلی اش بیان داشت: خدا را شکر در وضعیت مناسبی به سر می برم قرار است عصر امروز به همراه هادی سپهرزاد مربی ام برای برپایی اردویی 21 روزه راهی جزیره کیش شویم.

وی ادامه داد: پس از بازگشت از این اردو، چند روز در تهران تمرین می کنیم. مراحل بعدی اردو هم تا قبل از حضور در آفریقای جنوبی در دوحه قطر و تهران پیگیری می شود. این برنامه ام تا قبل از رقابت های قهرمانی آسیا است.

حدادی درباره عملکردش در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان گفت: با توجه به پایان دوره آسیب دیدگی ام به تازگی تمریناتم را شروع کرده ام و در حال رسیدن به مراحل آماده سازی هستم.هدف و تلاشم این است در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج آبرومندانه ای را کسب کنم.

نایب قهرمان المپیک لندن درباره بیانیه اخیر ورزشکاران دو و میدانی اظهار کرد: نظری در این خصوص ندارم چرا که کسی از من در این باره سوالی نکرد. هیچکدام از این نفرات با من صحبتی در مورد کاری که می‎خواهند انجام بدهند، نکردند.

دارنده مدال برنز جهان درمورد اینکه در مسابقاتی شرکت خواهد کرد، یاد آور شد: با توجه به اینکه در حال حاضر مسابقات بین المللی وجود ندارد،قرار است اردیبهشت سال آینده در رقابت های دایموند لیگ شرکت کنم تا به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دست یابم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار