کرمانشاه؛

آفرینش در قاب تصویر

جشنواره عکس استانی "آفرینش" در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ هومن حیدری خیاط دبیر این جشنواره ، با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش عکاسی آزاد و عکاسی با موبایل برگزار می‌شود، اظهار کرد: محوریت هر دو بخش در مورد کرمانشاه است و باید عکس‌ها در هر بخشی از جمله مستند، طبیعت، مسائل فرهنگی و ... نشانی از کرمانشاه داشته باشند.

دیبر جشنواره عکس آفرینش با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره از اول بهمن آغاز شده و تا اول اسفند ادامه دارد، یادآوری کرد: داوری آثار تا 14 اسفند انجام خواهد شد.

وی افزود: بهمن زارعی، وحید بابایی و بهروز الیاسی داوری آثار ارسالی به جشنواره را برعهده دارند.14 اسفند از صاحبان آثار برگزیده تجلیل خواهد شد آثار ارسالی از 15 تا 18 اسفند در نگارخانه هنری آفرینش به نمایش در خواهند آمد.

وی گفت: در بخش آزاد به نفر اول پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد و برای هر سه نفر برگزیده تندیس در نظر گرفته می‌شود.بخش عکاسی با موبایل نیز یک نفر برگزیده خواهد شد که جایزه دو میلیون ریالی به او تعلق می‌گیرد.

حیدری همچنان از تعیین یک نفر به عنوان برگزیده جشنواره خبر داد که برای این فرد نیز برگزاری یک نمایشگاه رایگان در گالری آفرینش در نظر گرفته می‌شود.

به گفته دبیر جشنواره عکس آفرینش، برای تمام افرادی که آثارشان در جشنواره پذیرفته شود نیز 500 هزار ریال جایزه در نظر گرفته شده که تعداد آثار پذیرفته شده نیز به تعداد شرکت کنندگان بستگی دارد.

حیدری گفت: هدف ما این است که این جشنواره را به برند کرمانشاه تبدیل کنیم و هر سال برگزاری آن در ابعاد گسترده‌تر ادامه دهیم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، آفرینش ، قاب ، تصویر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار