کرمان؛

برگزاری 40مراسم جشن تکلیف در امامزاده محمد (ع)

40مراسم جشن تکلیف دانش آموزان در امامزاده محمد (ع) کرمان برگزار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین صفا بخش مدیر هیئت امناء آستان امازاده محمد (ع) کرمان از جمله برنامه ای فرهنگی امامزاده را به برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان بیش از 40 مدرسه طی سال تحصیلی جدید اعلام کرد و افزود: ازابتدای امسال مراسم عقد و آغاز زندگی مشترک 4 زوج جوان در امامزاده برگزارشد.

وی برگزاری مراسم ادعیه و اقامه نماز جماعت با حضور روحانی ثابت ،مراسم پخت و توزیع غذای نذری از جمله پخت آش،شله زردو پخت نان روغنی توسط خیرین بصورت هفتگی در محل آشپزخانه امامزاده را از جمله دیگر برنامه های اجرایی نام برد.

این مسئول فرهنگی یکی از دیگر برنامه های اجرای که با کمک مدارس و آموزش و پرورش در امامزاده برگزار می شود را برگزاری کلاس درس زیارت عنوان کرد که با حضور معلمین و دانش آموزان در امامزاده برگزار می شود.

صفا بخش در خصوص روند فعالیتهای عمرانی امامزاده اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات عمرانی، عملیات ساخت 2 شبستان با مجموع 500 متر مربع اجرایی شد که هم اکنون در مرحله تکمیل نمای داخلی است ،اما در بحث اعتبارات و کمک های اعطائی مشکلاتی داریم که برای تکمیل نیاز به همکاری و مساعدت خیرین داریم تا بتوانیم خدمات بهتری را به زائرین و دوست داران اهل بیت(ع) ارائه دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.